Pinkymeid, deze ongi was vanzelfsprekend, maandag gestopt met de pil.
Budda, wat was jullie tactiek???!
bloempje25Oud lidBerichten: 3.220Lid sinds: 14 september 2011
WaterAngel schreef:@xaapjex: gezellig, spannend voor jullie!ik zeg tips welkom!, @ buddah proficiat. @ movpolen begrijp je, vervelend gevoel. Als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt dan wil je dat bij wijze van de volgende dag alles functioneert hè. @ algemeen, gelukkig meerdere mensen die af en toe wat aansporing nodig hebben. Hier even flink onzeker, maandag dinsdag wat gerommel in mijn lies, veel vocht en had supergedelegeerden zin om te knutselen. Mijn Ov. Test gaf niet positief aan, licht streepje maar. Nu vandaag nog steeds lichte streep maar totaal geen vloeiing meer. In theorie dacht ik dat ik mijn eisprong over paar dagen zou hebben.... Ben nu bang dat hij al geweest is.... En we dus op woensdag te laat hebben geknutseld.... Bah wat rot is het ook . Maar goed misschien zit ik er ook helemaal naast en was de bloeding die ik paar dagen na het verwijderen v de spiraal ook geen ongi....... Grrrr word hier gek van. Ha ha hoezo ongeduldig
@buddha: tsjakka, in een keer raak! Mazzelaar 😉 superleuk meid. Nou hopen dat hij blijft plakken.
@wopper: knap dat je zo goed kan schakelen. Wel een goed teken dat zwanger worden nog steeds lukt. Ik heb nog even in de boeken gekeken maar 30% gaat alsnog mis. Volgende ronde blijft ie vast plakken!
@secondbeeb: vandaag jouw NOD toch? Al getest?
Ik zit weer even in mijn gynaecologieboeken te speuren en ik las het volgende: "licht tot matig alcoholgebruik verminderd de fertiliteit van de vrouw al" Just so you know. Er staan echt veel intressante dingen over vruchtbaarheid etc!
WaterAngel schreef:@IKCK: haha ja dure eieren. Er gaan er elke maand 1000 ten gronde... dat wilde je niet weten denk...:oops:
ans29 schreef:Wij zijn sinds maart gestopt met de pil en vanaf mei is weer mijn ongesteldheid begonnen maar is nog onregelmatig. Ik hoopte het deze week na een cyclus van 36 dagen maar gister toch een bloeding.ook vervelend dat het al een poosje duurt voordat je regelmatige cyclus hebt. Voel je je eisprong wel aankomen?
IKCK schreef:]@Pooh1986 [/B]Ronde 0 toch nog? Of heb ik iets gemist?
pooh1986 schreef:Nope niks gemist...maar misschien kan ie beter wel op 1 :$ gisteravond was t erg gezellig ;)