TiKreOud lidBerichten: 10Lid sinds: 4 augustus 2014
@Semmie: Heel spannend!! Veel succes
WaterAngel schreef:@pinkymeid: heerlijk he om zo van je kids te genieten!hihi knutselen hing in de lucht wha ha ha... Bij ons nog niet maar echt grappig als je dit terug leest
@rapunzel: wat jammer van je ongi. Hopelijk is het snel raak. Knuf
@bloempje: haha spannend. Voelt vast fijn!
Deze week rustig qua NODs, buddha zet m op ;-). Eind volgende week een heleboel meiden achter elkaar dus er zijn er een hoop aan het knutselen geweest dit weekend. Haha, wat grappig als je er over nadenk 😊
Spannend allemaal!!
Esh schreef:Thanx voor jullie reacties, dan zal ik ze ook maar eens inslaan!wij hebben ze hier niet in de action
Hopelijk heb ik ze nodig volgende week 😉
Ikck, het is onze derde ronde!
Flowergirl schreef:@ Pooh; Het streepje was bijna gelijk aan controlestreep, mogelijk 1 tint lichter. Ik dacht altijd dat de streep ook donkerder werd naarmate de eisprong dichterbij kwam. Maar dus niet, weer wat geleerd 😊 Ik zal voor de zekerheid de komende dagen nog testen! Bedankt voor de tip!Dacht ik ook..... Hier al paar dagen lichte streep. Hoop dat mijn positieve test nog moet komen dan want meneer krijg ik niet aan de knutsel... Sorry dat ik verder nog niet gereageerd heb, ben zo druk!
vwz schreef:Dacht ik ook..... Hier al paar dagen lichte streep. Hoop dat mijn positieve test nog moet komen dan want meneer krijg ik niet aan de knutsel... Sorry dat ik verder nog niet gereageerd heb, ben zo druk!
WaterAngel schreef:@buddha: was je bij je zoon ook zo snel zwanger?
Mamaatje schreef:Halloow iedereen,
graag zou ik ook mee willen praten aangezien wij ook een kindje willen.
Ik ben sinds januari gestopt met de pil.
Groetjes Mamaatje