pooh1986 schreef:Hoi allemaal,
Ik vind het jammer dat deze discussie uitgerekend in dit topic gevoerd wordt. Ik heb dit topic geopend omdat ik door had dat er iedere keer gehopt werd. In het allereerste berichtje van dit topic is te lezen wat mijn verwachtingen van dit topic zijn, dit is ook meerdere keren door mij (en door budha) herhaald. Wij waren op zoek naar een vast groepje meiden om mee te kletsen.
Nou blijken daar heel veel meiden behoefte aan te hebben en zijn daarom hier aangesloten. Wat ik prima en gezellig vind! Al wordt het wel een beetje druk en lastig te volgen...maar dat wordt ook vanzelf minder is mijn ervaring.
Ik ga er vanuit dat iedereen die hier mee kletst ook blijft kletsen als het oktober is. Anders zit je hier verkeerd. Dus heb je behoefte aan een vast clubje dan sluit je gezellig hier aan, vind je het hoppen juist leuk dan zijn daar de andere topics voor. :)
Hoi meiden,
Drukke club zie ik, maar helaas is iedereen uit zonde juni groep verschoven naar hier of een andere groep en sluit ik me dan ook graag aan.
Zoals daar al aangegeven, jammer, want je kan op die manier niks met elkaar opbouwen en ook het samen delen van dingen is er dan niet.
Wij zijn vanaf juni bezig voor een derde kindje.