IKCKOud lidBerichten: 729Lid sinds: 25 januari 2014
He dat is helemaal vervelend, dat ze die studie (zomaar?) verplaatsen. Ik snap je dilemma. Bij mij is het ook NU NU NUUUUUU!!!
Wopper schreef:Jullie ook allemaal een fijn weekend natuurlijk Hihi vergeet dat helemaalhihi, good luck! @ bloempje, geen slecht idee wanneer je hem uitlegd over ontpillen en dat dat heeeeeel lang duurt 😉. @ sterjuu oh dat kan heel vervelend zijn na horen zeggen. Sneu, is ze nog jong of komt het pensioen misschien al redelijk in zicht? Hier half om half Rambo op tv aan het kijken. Is toch echt een mannenfilm Poe Poe. Hier vandaag nog licht bloedverlies, het wordt niet echt meer. Toch denk ik echt mijn ongi omdat ik ook zoveel trek heb in eten.... Lees , vieze slechte vette dingen ha ha ha. Toch een test gedaan om te kijken of er een streepje op de ovulatietest kwam. Er kwam heel heel ver weg een licht streepje. Dus denk IND ongi . Ik lees hier dat jullie veelal echt 3 of meer keer klutselen rond de vermoedelijke eisprong. Dat gaat hier niet echt lukken. Maar ja wanneer is dat het beste he.
WaterAngel schreef:@wopper: gefeliciteerd!! Wat snel... was het bij je twee dochters ook zo snel raak?! Geniet ervan!
zonnebloempje schreef:Blijven jullie allemaal schuiven? Iedere maand dat je niet zwanger bent? Op die manier weet je niet wie er evenlang bezig is? Ik vind het juist wel meerwaarde om samen te blijven kletsen?
mam2kids schreef:Ja dat vind ik ook, vind dit beetje irritant....