Flowergirl schreef:Zo.. eventjes niet kunnen lezen en reageren aangezien we druk bezig waren met ons huis. We willen ons huis het eind van dit jaar helemaal af hebben, dus we hoeven ons de komende maanden niet te vervelen J
Het is wel heel gezellig hier! Heb even 15 pagina’s door moeten lezen J
@Sam en Zara: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Chef de tabel J Ik had wat wijzigingen en toevoegingen: ik zit nu ronde 4 en mijn NOD moet 27 augustus zijn.
Voor de meiden die nu komende dagen moeten gaan testen succes!
Mijn collega heeft deze week verteld dat ze zwanger is, de 2[SUP]e[/SUP] ronde was het gelijk raak. Ik ben echt ontzettend blij voor haar, maar tegelijkertijd vind het af en toe ook lastig als ze het erover heeft. Maar positief zijn en over een week kunnen wij weer knutselen J
@flowergirl snap inderdaad dat het lastig is als ze er over heeft, want ja je bent natuurlijk ook bezig en kan het daar met niemand over hebben omdat de mensen niet weten dat je er mee bezig bent. Je bent dan super blij voor een ander en zelf hoop je toch stiekem dan dat het voor jou ook snel raak zou zijn 😊 Maar nog 6 daagjes tot de eisprong zie ik dus even flink knutselen en wie weet deze ronde misschien ook positief voor jou 😊 en alle andere dames natuurlijk 😊
@zara van harte gefeliciteerd met je zwangerschap 😊 zie je wel dat je er niet te veel mee bezig houden werkt en gewoon klussen/knutselen wanneer je er zin in hebt 😊
@ iedereen heeft misschien iemand een idee (die misschien al kinderen hebben) wanneer je het ongeveer het beste op je werk aan je baas kunt vertellen dat je zwanger bent?
Veel succes iedereen!! xx