Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Als ik trouwens nu zwanger ben, ben ik 6 juni uitgerekend. M'n jongste zoon is van 13 juni 😛
ItGirl schreef:@stefjuuh ahhh zo. Ik snap 😃
@mickey hoopvol! Benieuwd wanneer je gaat testen.
@linnie zouden we gelijk op gaan? Wanneer kun je nu t best klussen denk je?
Mickey2014 schreef:Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken aangezien zaad 3-5 dagen blijft leven in de baarmoeder.
bloempje25 schreef:Dat is ff weer fijn om te lezen. Hier erg vroeg geklust ten opzichte van m'n ei. Dus prettig om dit te zien staan!
vwz schreef:@ buddah ha ha dat deft men he brief meisje, laat jongeb....
Mickey2014 schreef:Dat zegt men hè, vroeg een meisje, laat een jongen.
myka27 schreef:Posi ovutesten: Veel plezier meiden 😉
Zonnebloempje: Wanneer je temp op het laagst is dan zit je vlak voor je eispong, en is die nacht ervoor helemaal goed geweest.
Maar zoals al gezegd wordt geeft op het juiste moment knuffelen echt geen garantie op zwangerschap..
Dan had ik nu 2jaar lang elke maand zwanger moeten zijn!
Mickey2014 schreef:Nou, ik heb ook getest en ook negatief! Grrrr! Zal wel weer zo'n schijnzwangerschap zijn. Kutzooi!
StefJuuh01 schreef:Jeetje he.... kids op bed. Wat een drukte. 4 poepluiers in 24 uur.
Nu lekker koken, eten en genieten van een avondje bank hangen.
Mickey2014 schreef:29 dagen is m'n langste cyclus tot nu toe. Ik hoop dat het nog te vroeg is en dan ook nog eens op avond testen 😕 maar als ongi toch door gaat breken maak ik een afspraak bij de HA.
buddha schreef:Bloempje wist jij bij puck t geslacht?? Ik ben t ff kwijt..
Zou je t straks willen weten?
Mickey2014 schreef:Vanwege m'n leeftijd 😉 we zijn dan een tijdje bezig en willen dan ff laten checken of t nog allemaal in orde is. Als je 36 bent kan je na 6 mnd naar de HA. Wij hebben er nu eigenlijk 5 rondes opzitten. 1e ronde nog niet zo gepland dus tellen we niet mee, maar voor de HA zeggen we dat we al 6 mnd bezig zijn :p
ItGirl schreef:He pooh, balen! Nette ronde, dat wel. Maarja, schijt aan nette ronde op moment dat je een positest wilt.
muisje666 schreef:•breekt weer heel even in voor de laatste keer•
Pooh: Ah nee wat rot meis. Had zo gehoopt dat het goed zat.10 dagen is echt op het randje.
Hier 3 dagen voor nod een lichte test. Maar dat zegt ook niks meer. Nog 3 dagen wachten.
•breekt weer uit•
pooh1986 schreef:Zonnebloempje, gefeliciteerd, veel plezier vandaag.
gisteravond het eerste bruin gespot en vanochtend het eerste rood. Dus wij gaan ook door naar de volgende ronde helaas 😞
Om je lf uit te rekenen, moet je dan de dag van de eisprong meerekenen? Ik doe dat niet...dan kom ik op een lf van 10 dgn (afgelopen 2 rondes, daarvoor weet ik het eigenlijk niet zo goed) Beetje aan de krappe kant, moet geloof ik min. 10 dagen zijn...
buddha schreef:Visolie (capsules) schijnen te werken bij een korte lf.. tip van Wopper 😂
Mooi k#t dat je ongi bent geworden :(
zonnebloempje schreef:En dan ook nog een middag/avond test, helaas super koh!
bloempje25 schreef:Hahahaha vond het al een vreemde woordkeus :p