@mickey, wat maakt jou daar zo bang voor?
Eigen gevoel? Of medische indicatie zoals bij ons?
zonnebloempjeOud lidBerichten: 1.482Lid sinds: 22 oktober 2009
mijke schreef:Zullen we gewoon met z'n allen mee gaan na juni ?
Dat lijkt me nou es n top idee...
fijn dat er hier tenminste gewoon gezegd kan worden als je jaloers bent.
Ik ben ook altijd jaloers.
Heeft niets te maken met het een ander wel of niet gunnen
Maar je wil toch zelf gewoon ook heel graag.
In t echte leven merk ik ook heel vaak dat dat niet mag, of dat er geen plaats voor is, maar waarom??
pooh1986 schreef:Haha zonnebloempje, vond het inderdaad wel leuk om te weten hoe lang het duurde die allereerste ronde. Het leek bij mij bijna iets psychologisch. Ik had om 18.30 uur tegen mijn man gezegd dat hij maar de fles moest geven omdat ik had besloten om af te gaan bouwen. Om 22.30 uur werd ik ongesteld!
Beebje, gelukkig geen 53 dgn dus!!
Hier ben ik heeeeeel erg aan het stuiteren!!!
Heb echt een deja vu, bij mijn dochter precies dezelfde bloedingen...maar wil niet te vroeg juichen..a.s. dinsdag is het pas 14 dagen na eisprong (maar vorige ronde was ik nu dus al ongi!)
linnie schreef:
is deze ovulatietest nou positief of negatief? in het echt is de testtreep donkerder.....
zonnebloempje schreef:@vwz, ik zondag, dus ongeveer tegelijk. Ik leek wat pijntjes in mijn onderbuik te voelen, maar moest beide keren heftig maar het toilet. Nou heb ik dat bij mijn meiden ook wel gehad in de aanloop naar de zwangerschap. Maar ja. Heb ik tijdens de menstruatie ook altijd. Lastig hoor
bloempje25 schreef:Zonnebloempje, ik blijf fan van de kv testen 2 v 5 euro. Ook bij aantal dagen voor NOD zou ik persoonlijk voor die test gaan.
vwz schreef:Btw WANNEER test je het best zwangerschap? Ochtend middag avond? Ik ben zoooo nieuwsgierig
ItGirl schreef:Goodmorning!
@zonnebloempje mijnicyclus is altijd vijf weken. Een paar keerkorter dit jaar. Maar nu al maanden gelijk. Deze maand voor eerst ovu gemeten. Die klopt precies. Zat op dag 21/22.
@pooh wat mooi! Tijd voor een belletje naar de vk 😊 heb goed gevoel bij je.
Mijn (.)(.) Denken dat ze zwanger zijn. Ze zijn enorm en met aders. Grapje van ze. Grapjassen.