Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Okeeeeejjj dan valt due naam voor leen ook al af 😛 lol!! Mijn zoontjes heten D. avid en J. esse. Maar dan dus aan elkaar.
vwz schreef:Ikck, ik begrijp je niet.....
leen schreef:@ Icki ik wil wel meer info geven hoor...(betreft de tabel) maar ik weet niet hoe jullie bij de tabel de "rondes" rekenen. We proberen het al een aantal jaar maar niks heeft helaas geleid tot een echte zwangerschap. Ik ben alleen een paar keer schijnzwanger geweest. Ik ben gediagnostiseerd met PCOS en ik weet niet waar NOD voor staat in de tabel hihi ik ga einde van deze maand eindelijk voor een behandelplan en onderzoeken naar de gyn. Groetjesss
Mickey2014 schreef:Linnie innesteling kan prima qua tijd 😉 innesteling gebeurd meestal 7-10 dagen na ovulatie. Goed teken dus.
Mickey2014 schreef:Linnie innesteling kan prima qua tijd 😉 innesteling gebeurd meestal 7-10 dagen na ovulatie. Goed teken dus.
xnienetjex schreef:gefeliciteerd bloempje!!
Wie volgt ?
vwz schreef:
Winkels open, ik toch voor de zekerheid testje action en clear blue gehaald.
Logica? Action testen, bij twijfel de duurdere variant pakken!!!!!
StefJuuh01 schreef:Oke... het lijkt er toch op dat ik nu dan eindelijk ongesteld ga worden. Wordt iets meer dan alleen roze afscheiding. Wil niet te vroeg juichen. (Ja.. juichen, ik wacht namelijk al 70 dagen)
Moet ik dan eerste dag roze afscheiding nemen als eerste cyclus dag? En hoeveel dagen zou ik moeten nemen? 30?
ItGirl schreef:@bloempje25 beeb29 is next. Of heb ik iets gemist?
@meertje een weekje korter had wel gemogen! Maar ik mag niet klagen. Hopelijk gewoon raak nu 😊 spannende tijd breekt weer aan!
StefJuuh01 schreef:Hier weer compleet bloed en roze afscheiding vrij, na die uitspatting van vanmorgen. Zoals ik al zei: niet te vroeg juichen. Baal van mijn lichaam, wil weer een cyclus hebben...
Wel echt pijnlijke tepels.. wordt er gek van. Zelf mijn pyjama shirtje lijkt gigantisch te schuren.
StefJuuh01 schreef:Nee Bloempje, geen ovulatie testen. Manlief wil het eerst rustig aandoen en er niet al gigantisch mee bezig te zijn. Maar ik heb al twee keer eerder paar dagen roze afscheiding gehad. Had het nu vanaf vrijdag al en vanochtend ietsje meer en sinsdien niks meer.
ItGirl schreef:
linnie kun je je nog bedwingen? We lopen ongeveer gelijk
ItGirl schreef:Hier ook testdrang.. maar eerst maar eens mn nod voorbij.. lastig!!! Ik wil helemaal naar onderen in de lijst :D
linnie schreef:Stefjuuh01 Hoe is het met jou?
mijke schreef:Welke dag zit jij nu stefje ?
Pinkymeid schreef:@linnie ja daar heb ik ook nog gekletst :)
linnie schreef:Ik dus ook 😊 ik en mijn toenmalige vriend gingen toen uit elkaar helaas.
Pinkymeid schreef:@linnie daar kan ik mij nog iets van herrinneren kan dat dat je ons dat toen verteld had?