Ach ja, hoop dat je het nooit hoeft mee te maken..
@onderschrift. Je hebt er ook wel eens genoeg van om je eigen geschiedenis te zien. Dus dan haal je de info af en toe maar eens weg
zonnebloempjeOud lidBerichten: 1.482Lid sinds: 22 oktober 2009
linnie schreef:ja dat geloof ik dat het onderschrift soms confronterend kan zijn, maar dat zou ook wel zijn als je bij andere ziet dat ze in ronde 1 al zwanger zijn of niet?
zonnebloempje schreef:Maar toch gun ik het sommige dames wel wat meer
buddha schreef:Ehh :oops: 😉
We zijn hier allemaal om 1 dezelfde reden.. en dat is onze wens om zwanger te worden. En bij de een gaat dat moeizamer dan de ander.. hoe oneerlijk dat ook is 😞 geluk en verdriet liggen hier dicht bij elkaar helaas. Gun iedereen een zwangerschap!!
ItGirl schreef:We zijn net echte mensen hier. Platte tekst kan op zoveel manieren geïnterpreteerd worden. En ik denk ook niet dat linnie t zo bedoelde. Iedereen gunt t iedereen en we zijn hier om mee te leven. Iedereen gaat ook op een andere manier met zijn verdriet om. Ik heb mn onderschrift ook niet meer, heb m niet eens bewust weggehaald, maar nu denk ik; het is prima dat t er niet meer staat. Is gebeurd. Het heeft een plekje. Nu vooruit met de geit.
Ik gun het iedereen en natuurlijk hoop ik dat de dames die al zolang wachten nu eens goed nieuws krijgen en houden. Maar van acute en snelle zwangerschappen word ik ook optimistisch!
Dus ik hoop op een lange groene rij hier. Dat we allemaal maar onder de lijn mogen komen en over een paar weken zere borsten hebben, misselijk zijn (gematigd , maar als t moet, dan prima) en moe en hormonsterig. En dik. Heel dik 😃
fijne avond meiden, ik ben blij met jullie steun en geklets hier! Xx
pooh1986 schreef:
linnie, spannend meid. Beetje bloedverlies is niet direct een slecht teken, kijk naar mij! Ik dacht zelfs ongi te zijn geworden en heb tampons gebruikt..;) nu helemaal geen bloed meer en een hartstikke positieve test. Ik heb de hele tijd gedacht dat jij voor je eerste kindje ging maar jullie gaan voor een brusje? (Haal ik op uit je ticker)
A.1985 schreef:@ linnie: spannend hoor. ... Miss was het innesteling bloed. Hopelijk blijft je temp hoog. Nog een paar dagen tot je nod. Dus ff volhouden.
linnie schreef:De tijd zal het leren, ben erg bang om ongi te worden. Zo voelt het ook
myka27 schreef:Linnie spannend hoor!! Nog even volhouden, voor je het weet is het de 15e 😉
Buddha wat een lieve woorden
Dank je x
linnie schreef:@Mickey met mijn ex ben ik ook al 1.5 jaar bezig geweest zonder zwanger te worden. Maar toen ging de relatie kapot en ben ik niet naar de huisarts geweest.
Mickey2014 schreef:Ah ok dat wist ik niet. Das dan best lang idd. Wilde je ff moed inpraten.
buddha schreef:Dat lag wss gewoon aan je toenmalige vriend 😊 dit gaat m worden binnekort ik voel t !!!
linnie schreef:Dat weet ook bijna niemand toe nu toe dan haha. Daarom ben ik nu zo onzeker en bang.
ook heb ik vroeger iets ernstigs mee gemaakt waardoor ik bang ben dat ik nu beschadigd ben. Maar daar loop ik niet te koop mee zeg maar. Maar dat maakt me wel ontzettend bang.
Hopelijk is die angst voor niks.
linnie schreef:De kans is klein maar is aanwezig. Heb er nooit onderzoek naar laten doen omdat ik bang ben.
buddha schreef:Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest.
:)
ItGirl schreef:Linnie wat spannend. En wat heb je veel meegemaakt! Nog heel even wachten. Nog bloedingen?
Ik voel niks. Soms beetje zeurpijn, niet echt gevoelige borsten, t lijkt nergens op. Maar ik houd hoop. Idd pooh, ben wel relaxter. Besloten meer vertrouwen te hebben en merk dat ik er positiever in sta. Alles klopt gewoon verder. Ben er zo klaar voor :)
ItGirl schreef:Linnie wat spannend. En wat heb je veel meegemaakt! Nog heel even wachten. Nog bloedingen?
Ik voel niks. Soms beetje zeurpijn, niet echt gevoelige borsten, t lijkt nergens op. Maar ik houd hoop. Idd pooh, ben wel relaxter. Besloten meer vertrouwen te hebben en merk dat ik er positiever in sta. Alles klopt gewoon verder. Ben er zo klaar voor :)
linnie schreef:hier nog steeds af en toe bloed op het wc papier ( nu al 3 dagen) dus ik denk dat ik echt ongi ga worden.
lekker positief blijven itgirl hopelijk voor jullie wel raak 😃 wil wel positieve testen zien :D
linnie schreef:ahhh beterschap stefjuuh01 ziek maar lekker uit, wil je zeker weten nog 2 weken wachten voordat je naar de huisarts gaat? knap hoor!
ItGirl schreef:weet je zeker dat het geen innesteling is? Gekke ongi als ie zo begint, maar dit had je vorige maand ook? Ik blijf nog even voor je duimen :)
zonnebloempje schreef:@Leen, ik lees nu jouw stukje pas, oh wat kan dat dan vervelend zijn he. En inderdaad, 28 oktober duurt nog zo lang. Maar! We zitten inmiddels in oktober dus het komt dichterbij gelukkig.
Wat lief dat hij dan wat voor je meebrengtzeg.
Ik moet zeggen dat het zwanger worden van de eerste een zware wissel heeft getrokken op ons beide, maar oh wat kwamen we er toen achter dat we echt bij elkaar horen.
Mijn man was ook zo lief.
Alle dagen dat ik een spuit moestzetten. Kwam hij met een bos bloemen thuis 😊
myka27 schreef:Knuffelen tijdens ongi is hier echt NOT done
Bleh 😛
Hahahaha
StefJuuh01 schreef:Ik heb een heel gek gevoel rechts onder in mijn buik. Het is geen pijn, maar voelt vooral ongemakkelijk. Net alsof er ieta irriteert of zo.. kan het noet echt beschrijven.