Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Fijn zeg stefjuuh!!
StefJuuh01 schreef:Doorverwijzing gekregen voor een inwendige echo. De HA voor de licht positieve test en daarna negatieve raar vooral ook met de misselijkheid, pijnlijke borsten en pijnlijke buik. Omdat er in de familie veel speelt wilt hij niet een jaar gaan afwachten. Hij zei zelf: Het is dan kostbare tijd die je misschien nodig hebt als er wel afwijkingen zijn.
mijke schreef:Oh wat goed dat jij zo'n fijne arts hebt !
En wat kun je al fijn snel terecht bij de gyn
XoXo schreef:
So, dat is beter. Nouja hierbij mijn mini streepje. Is nog niet echt super goed te zien, dus gewoon maar even verder afwachten.
Xaapjex schreef:Hier; mn vriend had zon thuistest gedaan om je vruchtbaarheid te meten (achteraf gezien niet zo slim mja)... Kwam daar negatief uit.. heeft iemand van jullie daar ervaring mee? We nemen net nu nog niet zo serieus en houden t op een momentopname, maar waren toch wel even geschrokken. We hebben internet wel afgestruind van hoe je vruchtbaarheid van man kan bevorderen en nu is hij begonnen aan: multi vital topsport van Bonusan. Hier zit blijkbaar alles in wat goed is voor de vruchtbaarheid vd man! Iemand hier toevallig ervaring mee?
bloempje25 schreef:Mijke!!!!! Hahahaha geweldig!!! Je bent zwanger!!! En jij maar steeds denken wanneer wordt ik nou ongesteld... Hahaha kom ook maar snek naar het uitgerekend in juni topic want ik schat eind juni voor je, zeker geen juli en die positie jas ga jij lekker zelf dragen!!! Whoehoe!!
StefJuuh01 schreef:Hmmm... Hier nu weer roze afscheiding en weer behoorlijk pijn in mijn buik en onderrug. Zal wel typisch zijn, afspraak voor de inwendige echo gepland en dan op het nippertje ongesteld worden... koekoek!
mijke schreef:Blegh
Tijd dat het vrijdag is en je wat meer duidelijkheid hebt.
Je maakt t allemaal veel te spannend :(
Mickey2014 schreef:Gefeliciteerd dames! Hoe meer positieve testen ik voorbij zie komen, hoe meer ik denk dat het bij mij niet raak is...