Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Dank je meis! Denk ook wel dat het nog wel gaat gebeuren, maar dat het nog wel een tijd(je) gaat duren. Wat dat betreft maak ik graag een sprong in de tijd 😊
Mickey2014 schreef:Dank je meis! Denk ook wel dat het nog wel gaat gebeuren, maar dat het nog wel een tijd(je) gaat duren. Wat dat betreft maak ik graag een sprong in de tijd :)
Nicky schreef:Hallo Dames,
Zou ik hier mee mogen kletsen? Ik lees hier al een tijdje mee.
Voor de dames met positieve tests gefeliciteerd. Voor de anderen hopelijk snel ook!
Wij hebben halverwege juni besloten ervoor te gaan.
Nu 3 maanden een serieuze poging gedaan zonder tempen of ovutests. Afgelopen maand voor het eerst ovutests gedaan, en mn ei gevonden, maar nu vandaag ongesteld geworden helaas.
IKCK schreef:Nicky Als je je leeftijd, ronde (ik denk 4de?), aantal kinderen dat je al eventueel al hebt en NOD (verwachte volgende ongesteldheidsdatum) doorgeeft, kan ik je toevoegen aan de tabel (mag je ook zelf doen als dat lukt).
meertje schreef:@ans: gefeliciteerd! Super! 😊
@nicky: welkom en veel succes!
@semmie: ik duim voor je! En sterkte op het werk...
@mickey: trek je het nog, zo 4 dagen voor je NOD?
@hier: ik had me al aangemeld voor MvM, maar kreeg toen de miskraam. De afspraak met de informatrice heb ik toen om die reden geannuleerd. Ze stuurden toen een heel aardig briefje om veel sterkte te wensen. Ik moet er nog even over nadenken of ik meedoe als ik weer zwanger zou zijn. We zijn nogal klein behuisd en hebben niet veel ruimte dus om zo'n krat te stallen. En die stank in heel het huis lijkt me dan weer iets teveel van het goede... Maar ik vind het wel een geweldig initiatief, dus denk er nog over na.
Srna schreef:wanneer vind de innesteling precies plaats? ik dacht zelf 1 week na de bevruchting. ik ging net naar de wc en zag een druppeltje bloed.. het kan ook zijn dat ik alsnog ongesteld ga worden hoor
myka27 schreef:Linnie hier hebben we wel eens preseed gebruikt
Is ons niet bevallen, was echt een smeerboel 😛 en dan hadden we maar een beetje gebruikt
Mickey2014 schreef:Ik ga denk voor volgende ronde ook maar preseed bestellen. Lees dat best veel daarmee zwanger zijn geworden.
Mickey2014 schreef:Misschien is het wel nodig? Ben tot op heden nog niet zwanger ;)
linnie schreef:Mijn beste vriend en mijn sauna maatje wil zaterdag (nog voor mijn verjaardag) naar de sauna....ik twijfel heel erg. Lees op Internet veel verschillende dingen. Het zou goed zijn voor de innesteling(warmte) en lees het tegen over gestelde...... wat doen jullie?
linnie schreef:Ik heb het besteld om dat ik al een tijdje moeite heb met "nat" worden. Ik heb heel veel zin maar dat is ver te zoeken. ik heb op mijn schaamlip/lies een bultje zitten (knikker), die erg dicht op de klier van bartholin zit. Daardoor kan ik minder "nat worden" en zelfs dat het na de operatie niet meer werkt. Daar word ik 14 november aan geopereerd. Daarom had mijn chirurg concieve plus aangeraden. Want ik mag gewoon doorgaan met zwanger worden. En daardoor kan het wat fijner zijn en niet zo droog. Maar ik ga het alleen gebruiken als ik echt te droog ben.
meertje schreef:Op zich zit je dan net je dan net rond je eisprong toch? Ik denk dat het dan nog geen kwaad kan. Na je eisprong zou ik het niet doen.
StefJuuh01 schreef:Waaah begin nu een beetje zenuwachtig te worden voor morgen. Straks maar even een lijstje maken met alle gebeurtenissen van dr afgelopen tijd en al mijn vragen opschrijven. Ik ken mezelf, anders vergeet ik de helft.
meertje schreef:Nou, dan kan ik me helemaal voorstellen dat je het fijn vindt om dat te gebruiken. Hoop dat het goed bevalt!
StefJuuh01 schreef:Volgens mij is dat een restant van sperma en je eigem vagina die dat naar buiten werkt.