Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Nee tis denk idd sperma. Eisprong op dag 27 van een cyclus van 30 dagen (langste tot nu toe) lijkt mij haast niet mogelijk. Dan zou ik een LF van paar dagen hebben. Kansloos dus!
linnie schreef:Mijn beste vriend en mijn sauna maatje wil zaterdag (nog voor mijn verjaardag) naar de sauna....ik twijfel heel erg. Lees op Internet veel verschillende dingen. Het zou goed zijn voor de innesteling(warmte) en lees het tegen over gestelde...... wat doen jullie?[/QUOTE
]
Ik zou lekker gaan :oops:
linnie schreef:Ooo balen Srna. Hoeveelste ronde was dit? Onthoud ook niet alles haha
buddah14996 schreef:linnie schreef:Mijn beste vriend en mijn sauna maatje wil zaterdag (nog voor mijn verjaardag) naar de sauna....ik twijfel heel erg. Lees op Internet veel verschillende dingen. Het zou goed zijn voor de innesteling(warmte) en lees het tegen over gestelde...... wat doen jullie?[/QUOTE
]
Ik zou lekker gaan :oops:
Vind het moeilijk, kan er nog even over nadenken haha
Mickey2014 schreef:Hmmz lees net ergens dat het sperma wat rekbaar kan worden doordat het een tijdje in de vagina is geweest. Dan ga ik daar maar vanuit en niet van zwangerschapsslijm.
Mickey2014 schreef:Ja volgens mij kan dat gewoon hoor.
buddha schreef:Stefjuh heeeel veel succes morgen! Zal aan je denken. Hoelaat moet je er zijn?
Komt goed meis, echt. Alleen maar fijn n extra check.
linnie schreef:@ waterangel Hoe was je echo? Of heb ik dat gemist?
meertje schreef:Mooi om te zien hoe de groene regel van de tabel steeds meer omhoog schuift! :-D
linnie schreef:ovulatie test van vandaag lijkt minder dan gister qua streep....hmmmm
vwz schreef:Een rare vraag misschien maar wie heeft nog meer dat wanneer je de eisprong nadert je meer " lust" krijgt.
meertje schreef:Zeker weten! Maar heb sowieso de eerste weken van m'n cyclus aanzienlijk meer zin dan na de eisprong. Handige truc van moeder natuur. ;-)
vwz schreef:Ik nu ook maar heb eisprong pas over twee dagen als ik goed reken( en mijn test is nog te licht v kleur)