linnieOud lidBerichten: 3.241Lid sinds: 13 december 2010
nou dat is al positief mickey!!! nog even geduld.....
StefJuuh01 schreef:Waah die provera kuur is ook iets waar je niet vrolijk van wordt... opgeblazen gevoel, moe en chagrijnig. ..
meertje schreef:@rushmore: klinkt heel heftig... Als ik jou was zou ik me even ziekmelden vandaag. Neem de tijd om te herstellen, het is best intens wat er is er gebeurd. Niet alleen mentaal, maar ook fysiek. Heel veel sterkte.
@itgirl: fijn dat je ei er al is! Scheelt weer wachten! Succes!
@pooh: heel veel succes vandaag!
@mijke: verveled joh dat je zo'n hoofdpijn hebt.
@mickey: wanneer ga je nou testen? Zo spannend!
@hier: merk dat ik zooo graag weer zwanger wil worden. Niet dat ik er krampachtig mee omga. We klussen om de dag en het is heel fijn, niet geforceerd. Maar het spookt veel door m'n hoofd en ik ben zo bang dat het dan juist niet gebeurt deze keer. Zo'n gevoel van als ik er teveel voor ga wensen, krijg ik het niet, Herkent iemand dit?
zonnebloempje schreef:PFf, wat gaan jullie weer hard meiden en wat is er weer veel gebeurd.
Ik ga straks even lezen en reageren.
Hier net mijn ochtend temp flink laag dus snel nog ven lekker geknuffeld samen. Dan ben ik nog optijd toch? Niet gister , maar de ochtend ervoor ook nog geknuffeld...
zonnebloempje schreef:Ja, hij stijgt na ei sprong inderdaad maar ik bedoel als je nu midden in de ei sprong zit. Ben je dan al te laat? Is dat een hele domme vraag?
zonnebloempje schreef:@linnie, ik reageerde inderdaad op jou. Ze zeggen vaak, zodra j temperatuur gaat stijgen ben je dus te laat.
Vandaar dat ik me afvroeg of ik nu nog optijd kon zijn.
Ik denk dat jouw ei nog even wachten is dan?
Mickey2014 schreef:Voor mij niet knap hoor. Integendeel want ik ben een schijterd! 😁
StefJuuh01 schreef:Jeetje meiden wat gaan jullie ineens weer snel!
Iemand vroeg hoe lang die provera kuur duurt, weet even niet meer wie, hij duurt 10 dagen dus tot zondag. Dan zou ik 3 dagen later ongesteld moeten worden. Kan niet wachten, op de derde dag dan beginnen met Clomid.
Ik merk wel dat ik het soms lastig vind om op het forum te lezen. Hoop dat iedereen snel zwanger is, maar ergens steekt het omdat ik weet dat het nu dus niet meer zo simpel ligt bij ons. Je leest hier en daar over succes verhalen met in de eerste maand clomid zwanger en verhalen bij waarbij meiden al jaren bezig zijn.
Voel me gewoon beetje depri...
pooh1986 schreef:Jaaaaaa een kloppend hartje!! bijna niet te bevatten dat het misschien wel in 1 x goed gaat...zooo blij
Mickey2014 schreef:Ik word ongesteld. Ben onwijs angstig nu. (Heb last van angstaanvallen)
Mickey2014 schreef:Ik word ongesteld. Ben onwijs angstig nu. (Heb last van angstaanvallen)
pooh1986 schreef:Jaaaaaa een kloppend hartje!! bijna niet te bevatten dat het misschien wel in 1 x goed gaat...zooo blij
linnie schreef:Wanneer was je nod ook al weer?UOTE=Groetjes;1415888]@linnie ja met mij gaat het wel goed. ik heb al 5 x geplast --__-- en voor de rest ja beetje pijnlijke boobs,beetje misselijk en hoofdpijn moe maarja dat zal het weer wel zijn:)
Groetjes schreef:@louise
Helaas betekent een dip in je temp helemaal niets.
Het zou een innestelingsdip kunnen zijn, maar een dip komt ook regelmatig voor
op kaartjes van niet zwangere dames.
Ook kun je zwanger zijn zonder
dip.
Eigenlijk kun je aan je temp niets afleiden, behalve het moment van
eisprong.
dit vind ik op internet??????????