Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Meiden help me even. Ben ik nou extreem in m'n emoties? Ml vroeg zich nl af als dit steeds zoveel met me doet, of we er dan wel mee door moeten gaan.
Mickey2014 schreef:Nou linnie ik heb net sinds tijden een pammetje ingenomen. Die ken jij vast ook wel dan!?
Mickey2014 schreef:Meiden help me even. Ben ik nou extreem in m'n emoties? Ml vroeg zich nl af als dit steeds zoveel met me doet, of we er dan wel mee door moeten gaan.
Mickey2014 schreef:Meiden help me even. Ben ik nou extreem in m'n emoties? Ml vroeg zich nl af als dit steeds zoveel met me doet, of we er dan wel mee door moeten gaan.
Mickey2014 schreef:Ik ga morgen naar pop poli.
meertje schreef:@hier: probeer in m'n "cervixslijm" een soort van te analyseren om een idee te krijgen van m'n eisprong, maar wordt er niet heel erg wijs uit. Het zit sinds gisteren en beetje tussen lotionachtig/waterig en eiwitachtig in, snap het niet helemaal. Ondertussen klussen we om de dag en probeer ik me er niet te veel mee bezig te houden.
zonnebloempje schreef:linnie. ik zou hem bespringen, haha
ItGirl schreef:
@linnie we gaan gelijk op! Again! Spannend he?
Mickey2014 schreef:Linnie, pop staat voor psychatrie, obstetrie en pediatrie. Os voor vrouwen met psychiatrische achtergrond due zwanger willen worden of zijn.
zonnebloempje schreef:Wij hebben het vanmorgen gedaan, uk had een erg lage temp, maar was helemaal niet vochtig. Dat vind ik dan wel weer raar voor een eisprong? Iemand ervaring mee?
vwz schreef:Linni jeetje joj ook het een en ander meegemaakt, knuffel.
zonnebloempje schreef:Bah wat naar Linnie. Kan je goede hulp krijgen? Of is dat heel lastig? Moeilijk aan te nemen? Ik heb geen idee wat een impact zoiets moet geven
Groetjes schreef:Weet je zeker dat je ei niet al geweest is?
Met mij gaat het goed. Ben sinds 3 uur s nachts wakker ik ken niet slapen
Groetjes schreef:Haha nee ik werd wakker omdat ik weer moest plassen en daarna kon ik niet meer slapen. ik blijf het maar raar vinden dat plassen gister 8 x moeten plassen
linnie schreef:Dames ik snap er niks meer van. In plaats van gestegen is mijn temp gedaald met 0.2....Dus nog geen ei gehad denk ik?
Snap er niks meer van!
Mickey2014 schreef:Linnie; hartstikke ongesteld! 😞 helaas geen twijfel meer over mogelijk.
Louise schreef:Volgens mij daalt hij even om vervolgens te stijgen. Morgen zou hij kunnen stijgen. Dan vandaag ei.
meertje schreef:
@itgirl, linnie, zonnebloempje: succes met de eisprongen! Waarschijnlijk ga ik ook ongeveer gelijk met jullie op! ..
Groetjes schreef:
@linnie nou af en toe 1x plassen in de nacht is voor mij niet nieuw maar 3x is wel een beetje overdreven.
Maarja het zal wel weer en hoe is het met jou? Al erachter gekomen of het nou je ei betreft of niet?