Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Ik heb ook twee zoontjes 😉
noa11 schreef:De hoop op geen piemel deze keer is zeker aanwezig.... 😉 alle beetjes helpen haha
Mels schreef:Noa, wat gaaf! Ik wil dat ook zo graag.. Omdat mijn eerste bevalling volledig langs me heen is gegaan. Alleen het zal wel gigantisch duur zijn? Of valt dat mee..
Heb je dat bij je eerdere bevallingen ook gedaan?
Ikzelf heb een zoontje en zou nog een jongen echt geweldig vinden! Als is een meisje natuurlijk even welkom ;)
Mels schreef:Haha hadden we de duur vn de bevalling maar in onze eigen handen he Bloem! Vorige bevalling duurde 9 uur. Dus dat keer een uurprijs is een aardig bedrag gok ik 😉
Fijn Nien, dat je iemand kent.. Ik ken helaas geen geboortefotografen.. Ik ga misschien nog wel eens op onderzoek uit. Althans, als ik mijn man kan overtuigen. Die ziet zo'n fotograaf niet zitten!
Fijn dat je wat hebt gekregen voor de misselijkheid. En nog fijner dat het helpt!
Mijn misselijkheidsklachten zijn verdwenen. Op pijn in mijn tepels na, heb ik nergens last van. Dus ik ben blij!
Zoonlief had luizen :'( Fijn zo'n kinderdagverblijf. Dus de hele avond ik de weer geweest. Nu eindelijk klaar met mijn 6 wassen!
M&M, hoe was je echo gegaan?