[COLOR=#333333]
naam
leeftijd
1ste/2de/3de/enz
rondes
nod
koekie
31
2de kindje
1
13 juni
tijger1
35
2de kindje
movpolen
28
1ste kindje
kim88
26
2de kindje
1
12 mei?
tjipp
25
1ste kindje
1
belle
31
2de kindje
rust
25 juni
a.okto
23
2de kindje
2
10 april
[/COLOR]
[COLOR=#333333]
zwanger oh yeah:-d
leeftijd
1e/2e/3e/enz
positest
uitgerekend
afspraak
cheetah1980
34
2de kindje
25-2-2015
24 maart echo
deesjuh
1ste kindje
5 maart vk
daan
33
3de kindje
20 april echo
jane83
31
2e kindje
14-5-2015
23-1-2016
22 juni echo
terry
36
2e kindje
19-5-2015
28-1-2016
9 juni echo
[/COLOR]
Heeyyy dames, was ik ook weer effies, heb t lijstje wat ingekort, dames die hier toch nog wel willen meekletsen, altijd welkom, maar je mag jezelf ff toevoegen 😉
Hier gaat alles zn gangetje as allways yeah.... heb de kleine wel voor t eerst eindelijk uit logeren gehad, en t klinkt misschien slecht, maar ik was er echt aan toe hoor. Heb m wel vreselijk gemist, maar moest bijtanken. T kon niet eerder, vanwege dat er erg veel ziekte in de familie is en dan gaat t gewoon niet, is ook nie erg, maar heb nu wel ff nieuwe energie haha 😊
Na dames watskeburt allemaal de afgelopen tijd 😉
Koekie, blij te horen dat je 'gewoon' door kunt gaan met klussen meis, bah lijkt me niks aan die ontsteking, hoop dat t gauw over is.... Hoe gaat ie today?
Tijgertjeee hoe gaat t met je kuur, ooooohhh ik hoop dat t aanslaat als n bom hoor, en drukke tijden nu dus, nou zolang je wat lief voor jezelf bent, dan sla jij je daar absoluut door meis, echte vechters he..... cool dat R afzwemmen mag op zn verjaardag, wordt vast ff hectisch dagje, but hey, heb je wel alles in 1 keer gehad.
Movpolen hoe ist today met jou?
Terry en Jane, jullie ook al zulke drukke tijden, na logisch dat je niet altijd puf hebt toch, no problem you know it.... Oooeeehh Terry volgende week ergens al eerste echo yeeeaaahhh ben benieuwd!! En Jane beterschap met de misselijkheid, erg naar, hopelijk gauw over.....
a.okto en tjipp, hoe vergaat het jullie dames?
Lieve dames allemaal een fijne dag en veel xxxxxxxxxxx:mrgreen: