Dames dames, wat is er weer veel gebeurd hier.... Was effe n weekje weg vandaar....
Koekie onwijs verdrietig meis, dat het allemaal zo gegaan is, dat je t lichaam het zelf heeft gedaan is dan wel een geruststelling maar dat je uk hebt gemist is kut.... Ik heb bij mijn miskramen ook geen uk gespot meis, denk omdat t nog zo klein was dat het met t blote oog niet te zien is laat staan in een maandverband of een toiletpot, om het maar eens even zo te noemen, al hoe hard... Waarschijnlijk bij jou ook meis dat t gewoon niet met t blote oog te zien was..... Misschien moeten we dat ook niet willen, want stel dat je het wel kon zien, stel...... hoe dan verder... Ik denk dat t dan nog traumatischer was geweest schat, ik moet er niet aan denken eigenlijk.... Want stel je ziet hetin de wc, na dan kun je niet doorspoelen voor mijn gevoel, denk dat ik t er dan uit zou halen en begraven ergens..... Maar hoe een trauma was dat geworden.... Ja ik weet dat ik weer eens doordraai met mijn praat, maar ik ga altijd alle situaties af in mijn hoofd..... Koekiedough ik denk aan je hoor, hele dikke knuffff en hang in there!!!
Tijger ik las ergens dat je toch ineens weer bloedverlies hebt op dag 16, idd grrrrrrrrrrr...... ik hoop dat t niet in de war is met je cyclus weer bah.... Oeh en je vraag nog of ik er weer voor ging ivm dat ei waar ik t over had, t klopt inderdaad, maar ik ga nog wel n beetje op dezelfde wijze door, dat we maar wat doen en 'proberen' eens niet zo op mn cyclus te letten.... maar jah... je weet t he, doe dat maar us, je blijft toch automatisch stiekem een ietsiepietsie rekenen enzo 😉
Patries hahahaaaaa nah die keukentafel wordt niks hoor, ben niet zo lenig 😉 Nah wat hebben wij veel hetzelfde, heb sinds februari nieuwe buren met een jochie van ongev 18 maanden en zij is 2 weken terug bevallen van haar 2de, dit keer een meisje...... en ach kan der redelijk mee omgaan, maar t nare toeval wil dat dit buren zijn waar je niet zoveel mee kan. We moeten al tijden samen een schutting regelen, maar uiteindelijk komt het er op neer dat ik steeds degene ben die het gesprek aan moet gaan met hen want we worden steeds ontweken, althans zo komt t over. Die buurman is echt een zacht eitje die ook echt de hele tijd zegt: tsja de vrouw is de baas.... En zij heeft een enorme air over zich. Ieuwwwww.... Laatst vroeg ik em wat de kosten nou in totaal werden v d schutting, ook daar kreeg ik dat antwoord op en stond zij blijkbaar in de keuken waar hij bij de achterdeur ging staan en zei die daar: ik ben geen doorgeefluik!! En eerst wou ze niet komen om gewoon even de boel te bespreken, en effe later nah dan toch wel..... Ik vind t maar idioot gedrag, zal blij zijn als t ding staat... Dan ben k van ze af, dan ist alleen nog maar: hallo en goeiedag zwaai zwaai 😉 Maar Patries om er ff op terug te komen: ik begrijp je gevoel jegens je buurvrouw..... Ik kan je nu vast geruststellen: deze periode is prima te doen en je gunt t zo ook van harte net als ik, alleen de kraamweek word toch effe slikken. Had t van mezelf ook niet verwacht, maar t stond me die week ineens effe heel erg tegen allemaal.... Nog een geruststelling, zodra die kraamweek voorbij is, ist ook echt klaar met je gekke gevoel hoor, dan is alles weer zoals t hoort 😊 Je komt der wel ik sleep je derdoor hihi!!! xxxxx
Terry fijn om te lezen dat alles goed was.... fffiiiieeeeuuuwww weer n hele geruststelling en ook nog s lekker extra spieken jjeeeyyyyy, lekker verder genieten hoor!
Lieve Bach wat ontzettend fijn dat jullie het weer aandurven!!! Och ik ben zo benieuwd en ik gun t jou ontzettend hard!! Ik zal nog heel wat nagels afbijten en duimen draaien voor jou meis, wat spannend!! xxxxxxx
Alle dames hier een ontzettend fijne dag toegewenst veel liefs en xxxxx