Joyce1990Oud lidBerichten: 23Lid sinds: 8 januari 2015
Sunshine86, ik heb jou ook pb gestuurd en het hier nog een x gemeld maar mij voeg je helaas niet toe?
ItGirl schreef:Ik heb me aangemeld. Lijkt me zo gek als 1 van jullie een bekende blijkt te zijn. Ben benieuwd!
flipje schreef:Chantal ik zou lekker ff wachten met testen.
Als je echt zwanger bent en het zit goed, dan ben je dat volgende week ook nog, testen of niet. Kost alleen maar veel geld (en stress)...
Hopen dat het raak is! Hoe lang wachten jullie al op een kindje?
x flipje
Sunshine84 schreef:Itgirl, check je pb eventjes, er zijn nogal veel naamgenoten van jou aanwezig, dus mag je mij even toevoegen 😊
@ Chantal, ik zou na het weekend nog eens proberen en als dat te lang wachten is dan zou ik zaterdag of zondag nog een testje wagen 😊 Succes!
ItGirl schreef:Sunshine84 ik kan je niet vinden hahah. Je hebt weer een pb!
Chantal, oei spannend! Wel veel kwaaltjes!
Flipje nee heb goed nageteld en we zijn op dag 37. Volgens de echo was mn ei afgelopen weekend ergens, dus veeeeel te laat, maar logisch dat ik niet ongesteld wordt.. ben records aan het breken..
Blossom haha ik duik er gewoon in.. we zien wel. Mijn zusje heeft ook zo'n fb groep, van toen ze zwanger was
Heeft goede ervaringen dus ik durf wel.
Ik heb lekker weekend! Was gisteren helemaal niet lekker en nu nog niet helemaal. Kan me ook al tijdje niet motiveren om te sporten.. moet echt wel weer... Fijn weekend dames!
flipje schreef:Spannend Mommy! Het zou toch prachtig zijn als het nu gewoon is gelukt........ Houd je ons op de hoogte?
flipje schreef:Hee goodlife wat leuk dat je nog mee leest!
Ik had je uit de tabel gehaald omdat je had aangegeven te willen stoppen... is dat ok?
Anders zet ik je er zo weer bij hoor!
Hoe is het nu met jullie?
Xxx
Sunshine84 schreef:Dank je goodlife! Ikzelf ben nog erg sceptisch, verwacht niet dat het een plakker is...maja "rustig" proberen af te wachten, volgende week woensdag moet ik weer bloed prikken en dan weet ik of de hcg voldoende is toegenomen of dat het sowieso weer mis zal gaan..
Hoe is het met jou?