Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Amen Flipje! 😘
ClassyGirl1205 schreef:. Ik wil met "chil" alleen maar aangeven dat door het rustig aan te pakken alles vanzelf komt. Zo zie ik het, we zijn natuurlijke wezens en tuurlijk kunnen er complicaties optreden maar puntje bij paaltje zal ook jij een kindje krijgen daar ben ik van overtuig. Hoe meer je er aan denkt hoe sneller het word gematerialiseerd. Wat ook een tip is, niet zoveel negatief denken (als je dat doet tenminste) je gedachtes dat zijn de grootste oorzaken van dingen die gebeuren in je leven. Ze materialiseren, dus ook de negatieve. Probeer altijd positief te denken, denk elke maand dat jij zwanger wordt. En dan komt het sneller op je af dan je zou denken!
Mickey2014 schreef:Je wordt niet zwanger van positief denken en zwangerschap blijft ook niet uit/gaat niet mis door negatief denken. Echt onzin!
ClassyGirl1205 schreef:En al helemaal kinderachtig is het dat IK er zelf niet eens iets aan kan doen. Dit is de natuur, alles gebeurd met een reden. En omdat IK het zeg, is het ineens niet oké. Zodra een vrouw die al misschien 5 jaar bezig is dit zou zeggen dan zouden jullie zeggen: idd positief denken! Pff ik ben nog maar 1,5 jaar bezig daar is 5 jaar nog niks bij!
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat jullie misschien beter zouden moeten nadenken wat jullie zeggen en jullie emoties wat meer in bedwang moeten houden.
Bewust zijn heet zo iets.
Mickey2014 schreef:Goodlife als je wilt, mag je ook naar fb komen hoor!
Sunshine84 schreef:Proost flipje!
We zijn allemaal toppers en wij gaan allemaal mooie topbaby's krijgen!
flipje schreef:Dames, ik neem nog naar ff een lekker glaasje rosé!
Proost!
ClassyGirl1205 schreef:Ja! Ik denk dat ik het nog tot volgende maand af wacht en dan echt een bloedtest ga vragen. Is het mogelijk dat de testen negatief zijn en dat je dan alsnog zwanger bent?
Ik hoop het namelijk zo erg! Ik ben aan de ene kant blij dat ik niet ongesteld word maar aan de andere kant ben ik nu wel gewoon toe aan duidelijk voorals omdat me vriend gek word van het gezeik en zich afvraagt of ik wel klaar ben voor een kindje als ik nu al zoveel stress.. Hij begrijpt er helemaal niks van lijkt het wel!
ClassyGirl1205 schreef:Oké! Wat ik dan alleen niet begrijp is dat ik de eerste 2 maanden na het stoppen met de pil wel (min of meer) regelmatig ongesteld ben geworden. En dan opeens een maandje niet.. Net nu ik zwanger wil worden.. het is echt heel erg frustrerend!
ClassyGirl1205 schreef:Sunshine, mijn excuses ik wist dat niet. Ik vind dat echt heel erg voor je.. Ik heb eerlijk gezegd het eerste de beste forum genomen wat ik tegen kwam. Zonder er aan te denken dat hier misschien vrouwen op reageren die al heel lang bezig zijn met het maken van een kindje. Ik wil met "chil" alleen maar aangeven dat door het rustig aan te pakken alles vanzelf komt. Zo zie ik het, we zijn natuurlijke wezens en tuurlijk kunnen er complicaties optreden maar puntje bij paaltje zal ook jij een kindje krijgen daar ben ik van overtuig. Hoe meer je er aan denkt hoe sneller het word gematerialiseerd. Wat ook een tip is, niet zoveel negatief denken (als je dat doet tenminste) je gedachtes dat zijn de grootste oorzaken van dingen die gebeuren in je leven. Ze materialiseren, dus ook de negatieve. Probeer altijd positief te denken, denk elke maand dat jij zwanger wordt. En dan komt het sneller op je af dan je zou denken!
Ik bedoelde het echt niet slecht. En ik vind het jammer dat mensen me er op aanspreken, ik weet dat toch niet. Ik ben net zo enthousiast als jullie en dropte me verhaal (die ik njet met mijn vriend kon delen) op dit forum.
Sorry dat ik mensen heb gekwetst, want ik wens iedereen het zelfde toe! Als het kon had ik zelfs het kindje aan 1 van jullie gegeven aangezien ik nog jong ben en vast nog veel meer eitjes komen. Hiermee probeer ik alleen maar te zeggen dat ik echt met jullie mee leef!
Goodlife schreef:Aangezien ik nog jong ben en er vast nog veel eitjes komen? Je was toch 38????
Ik ga stuk hier, hahaha 😊
Toedeledoki
Goodlife schreef:Stress? Gezeik?
Ik dacht dat het 1 en al positiviteit was? :)