dinnetje schreef:Leuk een lijstje 😉
Ik twijfel of ik al voor een 2e wil gaan. Bij mijn dochter heb ik 2x een mk gehad daardoor heeft het bijna 2 jaar geduurd. Mijn dochter is nu net 1 en heb altijd gezegd wil er 2 jaar of meer tussen hebben. Maar dan denk ik weer van wat als ik weet een mk krijg enz. Stel dat ik nu zwanger zou worden zit er 19maanden verschil tussen. Prima te doen denk ik dan. Ze zet haar stapjes al steeds meer los enz, maar dan weer die twijfel kan ik het aan. Dan denk ik is maar 12maanden dan wordt het allemaal weer makkelijker. Echt zo stom mijn gedachtes. Ik laat het gewoon aan de toekomst over wat die ins brengt hihi
Heel herkenbaar hoor.
Hier ook geen makkelijke zwangerschap gehad. Was zwanger van een tweeling bij week 7 a 8 is waarschijnlijk ene afgekomen had toen bloeding en was nog maar 1 kloppend hartje te zien. Eerste echo was met 5.4 weken en toen zagen ze 2 zakjes ( of er ooit 2 kloppende hartjes waren weten we dus niet) Over de 30kg bijgekomen, trage schildklier met medicatie, hoge bloeddruk, suiker en nog een opname met 25 weken en met 36.2 weken opgenomen en met 36,5 ingeleid en 37 weken bevallen. Daarna na medium care en na 2 dagen na huis. Dag erna weer terug spoed opname van mijn zoontje ivm geel zien (net geen bloedtransfusie) na 4 dagen eindelijk thuis. Geen kraamhulp want die was bij thuiskomst de eerste keer tegen de deur gelopen met mijn zoontje zijn hoofdje dus die mocht vertrekken 😈
Gewoon doen wat goed voelt voor je. Een verkeerde beslissing kan je niet nemen.
Maar al met al is de wens groot:-D
Ik heb de ovulatietesten toevallig vandaag bij action gehaald 5 voor €2,50 nou daar wil ik ze wel voor proberen hoor.
De condooms zijn weg dus zou dit tellen als een eerste ronde? Ik denk het niet mits die paar dagen afscheiding toch mijn menstruatie was.
Ik zal het lijstje even erop aanpassen 😊