Bliss schreef:ja dat is vervelend he ik had de mk de 4e week en vond ik al heftig..
wij zijn nog niet zo lang bezig, ik heb mijn anticonceptie staafje eind juli uit mijn arm laten verwijderen.. eerste maand gelijk weer een redelijke cyclus van 32 dagen. maand 2 was ik zwanger maar dat eindigde in een late menstruatie maar had het streepje al gezien met een vroege test.. en dit is maand 3! dus hopen mag, verwachten doe ik niet haha
en mijn vriend en ik zijn er ook niet heel erg mee bezig.. teminste ik probeer het 😉 vrijen gewoon wanneer er zin is ene keer meer dan de andere keer. en nu weet ik wanneer mijn ei ongeveer komt, altijd handig om te weten wanneer je het wat bewuster gezellig kan maken.
maar dat wachten is idd vervelend, denk dagelijks wel een keer zou er vandaag een innesteling kunnen zijn??? maargoed we zullen zien!
weet jij trouwens wanneer ik nou mijn ongesteldheid kan verwachten? is dat 14 dagen na je ei of kan dat ook langer zijn ? mijn cyclus was steeds 31.. maar als ik nu 14 bij mijn ei optel zit ik op 27...
-x- Bliss
Ja vond de mk ook echt heftig, wel even heel erg naar en depri omgeweest.
Wat spannend, dus nog niet zo heel lang bezig.. wel handig dat je je ei kunt voelen! Toch even op die dagen vaker gaan klussen haha!!
Soms een nadeel dat je zo vroeg kunt testen hè, dat je dan alsnog gaat menstrueren. Toch ben je wel bevrucht geweest, dus ook weer een goed teken.
Je kunt 14 dagen na je ei sprong gaan testen, dan heb je een vertrouwelijk resultaat op je zwangerschapstest.
Zit je al rond die tijd??
Ik heb net vandaag de vk gebeld, over 2 weekjes langskomen voor een echo. Vind het erg eng en spannend, maar voelt dit keer anders dan de vorige x.. dus blijven gewoon positief! 😊
Succes meid, let me know!!