Hey meiden, lang geleden, sorry hiervoor. Sins enkele dagen lees ik ook weer even mee met jullie maar voelde nog niet de drang om te reageren.
Ik lees dat het goed gaat met iedereen, ben ik super blij om! Het forum even loslaten heeft me deugd gedaan, ik ga het nu ook rustig aan doen, want ik heb daardoor wel het zwanger worden ook wat meer kunnen los laten.
Amsje wat spannend, weet je al iets meer ondertussen?
Poko, ben blij dat alles goed met je gaat meid, nog eventjes en de echo is er lees ik. Super! Deze keer zal alles wel goed komen!
Sjoeke, niet lang meer voor jou, whiiii, begint echt dichtbij te komen he!
Annemarije, een jongen! Kei leuk! Geniet er van meid!
Wietske, wow heftig allem, maar goed dat je man wel goed teste he! Hopelijk is het snel raak!
En de andere dames, ik heb best wat ervaring let de cb test ondertussen haha! Ik kan mijn klok gelijk zetten op het krijgen van mijn eisprong! Vanaf maandag (dag 10) begin ik met testen, meestal dan een leeg cirkeltje of een knipperende smiley! Vanaf dinsdag heb ik dan vaak nog eens een knipperende of al de constante smiley. En woensdag is nu al 4 cyclussen de dag dat ik mijn ei voel springen. Ik hoop dzt je op tijd hebt geknuffeld, maar mijn gyne zei ooit, dat die testen nooit 100% zijn. Maar zoals de andere meiden zeggen, voldoende knuffelen en lang leven moedertje natuur.
Nou, over mezelf, niets speciaal meer gebeurd, we hebben deze rond gewoon geknuffeld om de dag, voelde heel ontspannen aan, niet zo dat verplichte nummertje. En rond de eisprong doen we het elke dag. Nu is het weer afwachten en Nu woensdag zullen we het weer weten of we naar rond 10 gaan of dat het eens raak is. Verder geen kwaaltjes, buiten af en toe eens een heftig steekje links en rechts, boobs die nu wel heftig pijn doen. Maar we zien het wel en zien wel wat er komt. Na deze robde hebben we wel al eens besproken dzt we manlief zaad gaan testen.
En sorry meiden als ik jullie af en toe in de steek laat, maar soms wil ik er gewoon even niet te veel aan denken.
Wens alle meide echt het beste! Goeie zwangerschappen en dat het snel raak is bij iedereen!