Dientje1 schreef:Hallo mamma1988
Het is niet egoistisch om te zeggen dat je de eerste paar dagen geen visite wilt.
Wel zou ik je naaste familie inlichten na de bevalling. Het kan erg kwetsend zijn om zulk iets van een ander te horen.
Mijn schoonmoeder heeft het pas een dag later gehoort dat ze oma was geworden en ook nog eens van een ander. Wij hoorden het ook pas veel later dat we oom en tante waren geworden. Voor ons was het niet heel erg
maar mijn schoonmoeder was en is nog steeds diep gekwets.
Weet zelf nog niet wie ik bij een eventuele bevaling erbij wil hebben zien we dan wel, we moeten eerst nog maar zwanger worden. :oops:
hallo,
Ja ik zou de naaste fam. wel bellen dat ik bevallen ben want het is inderdaad niet fijn om het via via te horen dat je oma en opa bent geworden.. Maar wij denken er echt heel veel over na en serious. Dat ik de eerste paar dagen alleen wil zijn, mijn man neemt zelfs een week vrij na mijn bevalling als het zover is,. heerlijk toch die eerste dagen met je gezinnetje ik bedoel je weet niet hoe de bevalling zou gaan lopen en of je je goed voelt ja of de nee en dan meteen iedereen om je bed hebben staan,.. bah moet er niet aan denken wordt benauwd als ik er aan denk.
@karin26 wat erg dat iedereen je dochter al kon zien en jij je roes lag uit te slapen..