Hoi lieve mensen! Even een update over de kleine. Ze is nu bijna 4 maanden en het gaat zo goed. Ze lacht, ze brabbelt, ze pakt dingen vast. Ik geniet van elke seconde.
Ik weet dat updates van baby's gevoelig kunnen liggen op een TTC-forum dus ik wil even zeggen: ik denk aan jullie. Elke dag. En ik hoop zo dat jullie dit ook mogen meemaken. Het is alles waard.
Voor wie het interesseert: slaap is nog steeds een drama (ze wordt 3x per nacht wakker), maar ik slaap toch meer dan tijdens de TWW-stress haha.
Heel veel liefs en sterkte voor iedereen die nog in het traject zit. Ik blijf meelezen en duimen. ❤️
Baby update na 4 maanden en ze groeit als kool!
💬 4