Dus de huisarts heeft mn eerste echo ingepland voor volgende week. 8 weken dan ongeveer.
Mn vriend gaat mee, dat was even een dingetje maar hij doet het gewoon. Ik merk dat hij meer went aan het idee, langzaam maar het gaat.
Ik ben vooral benieuwd of alles ok zit. Verder gewoon afwachten denk ik 🙂
💬 3