Goed nieuws denk ik - mn huisarts heeft me doorverwezen en de eerste echo staat gepland voor volgende week. Dan ben ik zo'n 8 weken.
Mn vriend gaat mee. Dat voelt wel fijn, hij begint echt bij te draaien de laatste tijd. Langzaam maar het is er.
Beetje zenuwachtig eigenlijk. Niet verwacht dat ik dat zou zijn want ik regel normaal alles gewoon, maar dit is toch anders. Benieuwd wat ik dan zie.
💬 3