Zo. Maandag eerste afspraak bij de verloskundige. Echootje daarna ergens volgende week als alles ok is.
Mn vriend gaat mee. Zijn idee trouwens, niet mn vraag. Dat zegt wel iets denk ik 😅
Beetje raar dat het allemaal zo snel gaat. Vorige week nog gewoon bezig met een projectplanning en nu zit ik afspraken in te plannen voor iets wat mn hele leven verandert.
💬 3