weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen maar... het voelt vandaag heel raar. niet slecht per se, gewoon raar.
mn vriend werkt overdag en ik had vrij van de opleiding, dus zat gewoon thuis. en op een gegeven moment keek ik naar mn buik en dacht gewoon. er is iets. er groeit iets. en ik wist het al maar het kwam ineens heel hard binnen 💭
ik heb toen maar gaan tekenen. grijstinten, kon geen kleur aan. weet niet waarom maar dat hielp een beetje.
is dat herkenbaar voor iemand... dat het soms gewoon opeens echt wordt terwijl je er eigenlijk al weken mee bezig bent 😶
vreemd gevoel
💬 3