Gisteren de eerste echo gehad bij de verloskundige. Ik wist niet goed wat ik moest verwachten - eerlijk gezegd had ik meer verstand van pensioenopbouw dan van dit soort afspraken.
Alles zag er goed uit, dat was het belangrijkste nieuws. Hartje klopte, maten kloppen, verloskundige was rustig en duidelijk. Ze begreep mijn situatie en nam de tijd om alles te bespreken. De NIPT staat ook ingepland.
Mijn man was mee. Dat was goed. Toen we in de auto zaten zeiden we allebei een tijdje niets. Niet uit ongemak, meer omdat er gewoon niet zoveel te zeggen valt op zo'n moment.
Femke vroeg vanavond hoe het gegaan was. Kort, terloops, terwijl ze haar fiets opborg. Maar ze vroeg het wel.
Eerste echo gehad
💬 3