vandaag mn eerste echo gepland en ik ben gewoon... leeg van binnen? niet bang, niet blij, gewoon leeg 💭
mn vriend ging mee maar hij moest eerst nog werken en ik stond alleen in de badkamer en dacht ineens aan hoe het licht eruitzag. dat klinkt raar. maar het was zo'n grijsblauw junilicht en ik dacht dit is nu anders dan gisteren...
weet niet wat ik verwacht van vandaag. hoop dat het gewoon... ok is 🌿
niet weten hoe laat het is
💬 3