Dus mn verloskundige heeft de eerste echo ingepland voor volgende week. 8 weken dan ongeveer.
Ik weet niet goed wat ik ervan moet verwachten eerlijk gezegd. Mn vriend gaat mee, dat was even een dingetje want hij kon niet zomaar weg van zijn werk maar het is geregeld.
Beetje zenuwachtig maar ook gewoon benieuwd. We zien wel wat er op dat scherm te zien is 🙂
💬 3