Jenta87 schreef:Hee allemaal,
ik ben gisterochtend ongesteld geworden! Was hier blij mee na 2 negatieve testen natuurlijk.
Hoi Jenta, wel balen van de ongesteldheid, en net in je vakantie! Maar ja.. opnaar een nieuwe kans!!
Eva, leuk dat jje vriend nu om is!! Heel veel plezier en natuurlijk succes met het zwanger worden!!
Judith, ik vind het wel logisch hoor, dat je er zoveel mee bezig bent, vind het ook moeilijk om van me af te zetten! En zeker als je ook al een half jaar bezig bent! Succes deze ronde!Veel plezier met klussen 😉
Dibbes, jij ook welkom, zag dat er al antwoord is gegeven op je vraag!
Essie, succes nog met het weekje wachten? Waarom heb jij geen banner? Vind het altijd zo leuk om te kunnen zien hoe ver iedereen is.
Kaatje, wat goed dta je een eisprong hebt, dat is denk ik wel een hele opluchting na een half jaar? Heel veel plezier met klussen en hopelijk heb je m goed benut.
Bianca, loopt jouw banner automatisch door of zijn de 😈 :twisted: 😈 gekomen?
En lees net je berichtje (je was me net voor), nee, je hebt dat niet verkeerd, ik denk ook... ah in een paar maanden moet het toch wel lukken? zou mij tegenvallen als het een jaar duurt, maar ja, het kan natuurlijk altijd!
Haha.. nou friend me weer voor, oké je hebt je banner dus al aangepast 😉