tammyke1 schreef:hmm friend dat heb ik hier ook ben ook jarig deze maand nog elf dage om precies te zijn en de dag erna heb ik mijn nod maar mijn moeder zit ook konstant aan mijn hoofd te zagen of het al zover is en hoe graag ze het wel zou willen enzo van die dinge kword het ook zot van maar ja ze bedoelt het goed en probeer het altijd zoveel mogelijk van mij af te zetten
niet altij gemakkelijk ^^
meer dan regelmatig klussen kan je gewoon ni doen hé :d
Tja...dat is het alleen niet aan deze kant, want niemand weet dat wij bezig zijn.
Het gaat over heel wat anders.
Mijn moeder is altijd nogal dominant geweest zeg maar en als ze een van haar buien heeft, dan moeten of mijn pa of ik het ontgelden.
Met mijn pa heeft ze ruzie gehad en nu is ze daar zeker klaar mee en heeft ze het op mij gemunt.
De reden? Omdat ik mijn schoonmoeder gisteren wel een krabbel op Hyves kon sturen en bij haar als laatste in de vriendenlijst sta :x
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah wat moet ik hier nu mee?
Ik heb haar al een mailtje terug gedaan dat ik momenteel druk bezig ben en geen tijd heb om op Hyves te zitten.
Verder heb ik aangegeven het ook niet te weten wat er mis is, maar dat ik er niets aan kan doen.
Nu ben ik in het verleden (lees anderhalf jaar geleden) al door mijn schoonmoeder/schoonzus in de gaten gehouden op een vrouwenforum en nu zal zij ff beginnen :x (ze heeft mijn schoonmoeder uitgenodigd op Hyves, dus vandaar dat ze die krabbels kan lezen).
Naja...ff helemaal offtopic, maar ik zit er best mee in mijn maag.
Ik heb mijn man ook maar ff gebeld en die is natuurlijk flink pissig.