gefeliciteerd Bianca!!!
ik lees hier nog maar sinds gister mee, ben sinds vorige week gestopt met de pil, erg spannend dus allemaal!
anjeOud lidBerichten: 923Lid sinds: 1 januari 2005
justme schreef:
@Judith, ik probeer er echt rekening mee te houden dat het even kan duren. Al is dat best moeilijk hoor, nu we er echt voor gaan is iedereen ineens zwanger en ben ik jaloers op de kleinste dingen dat ik denk dat wil ik ook en ik hoop zo dat het gelijk raak is! Maar ergens in mijn achterhoofd bedenk ik me wel dat het echt nog wel even kan duren
Saar80 schreef:
Essie, lijkt me ook een eng idee om nu al zo met testen bezig te zijn....spannend hoor! Heb je zelf al een goed gevoel erbij of niet? Ik las ook dat iemand schreef dat het drie maanden invloed kan hebben....maar goed denk dat er honderden dingen zijn die in meer of mindere mate "kwaad" kunnen dus dat alles natuurlijk "relatief" is.... ga er alsnog gewoon vanuit dat een avondje kroeg per week niet zo´n probleem moet zijn...[/color]
Frummel schreef:Hoi Saar,
Maak je niet te druk, ook niet dat hij nu wegloopt. Hij is pas net gestopt met roken. Mijn vriend is een week of drie geleden ook gestopt en die was echt niet te genieten. Bot, kortig, weinig begripvol toen de 😈 voor de zoveelste keer op bezoek kwamen. Laat hem maar eventjes zijn gang gaan, na een week of twee a drie wordt het echt wel veel beter...
(ben zelf ook gestopt begin maart en kon ook niet heel veel hebben, gelukkig testte ik na twee weken positief en toen had ik er ineens geen last meer van :)).
bstipdonk schreef:he ietje waarom doe je dan geen test thuis? of heb ik ergens overheen gelezen.
Saar80 schreef:Ik lees hier steeds vaker dat je je eisprong zou kunnen "voelen" ?! Ik zou niet eens weten hoe het voelt of zou moeten voelen...Hoe weten jullie dat? En hoe voelt het dan? Als steken? Ik had gistermiddag tijdens het autorijden links onderin even heel heftige steken maar duurde maar een paar seconden.... Als ik een 32 dagen cyclus aanhoudt zou ik mn eisprong pas eind van de week moeten hebben....Hou ik een 28 dagen cyclus aan dan zou het juist een dezer dagen wel eens kunnen gebeuren...Ik probeer dus gewoon om de 2 a 3 dagen te klussen en probeer vrijdag voordat we naar Bospop gaan ook mn vriend nog even te "verleiden" want ben bang dat het op zo'n festival er niet echt van gaat komen....
Linneke schreef:hallo allemaal,
Ahum ik zat in de verkeerde topic. Ik ben hier net nieuw en zat in de oudere topic. Ik dacht dat dit voor de wat oudere dames was hihih. Ik ben nl. al 37 en voor het eerste kindje net een maand bezig. Ben net ongesteld geworden en ik was een paar dagen over tijd, dus was wel heel spannnend. Heel frusterend als je dan toch ongesteld wordt.. Maar we geven de moed niet op en gaan gewoon verder. Hoe lang zijn jullie al bezig?
groetjes van linda
Sassefras schreef:@Moz: Ja hij werkt meer in t buitenland dan in Nederland. Daarom is t ook niet echt een relatie te noemen wat wij hebben.... we zien elkaar zo weinig. Maar als we dan samen zijn dan vliegen de vonken er vanaf, 😉 haha! Hij heeft de afgelopen maanden in Italie gezeten en was onlangs 2 dagen bij mij in Nederland.
Ik ben een paar maanden geleden gestopt met de pil, en had er niet bij nagedacht dat het in 1 keer raak zou kunnen zijn. Maar een week later begon ik wat verschijnselen te krijgen... wat lichtrode/roze afscheiding (waarvan ik dacht dat het wel eens een innestelingsbloeding kon zijn) gevoelige tepels waar ook af en toe wat wittig vocht uitkomt, vermoeidheid, rommeldende darmen, steken in m'n buik, duizeligheid, misselijk. Maar goed, 1e test was dus negatief dus we wachten t af...
Friend schreef:Linneke schreef:hallo allemaal,
Ahum ik zat in de verkeerde topic. Ik ben hier net nieuw en zat in de oudere topic. Ik dacht dat dit voor de wat oudere dames was hihih. Ik ben nl. al 37 en voor het eerste kindje net een maand bezig. Ben net ongesteld geworden en ik was een paar dagen over tijd, dus was wel heel spannnend. Heel frusterend als je dan toch ongesteld wordt.. Maar we geven de moed niet op en gaan gewoon verder. Hoe lang zijn jullie al bezig?
groetjes van linda
Hoi Linneke,
Ik heb zelf een topic geopend voor vrouwen die 30 jaar of ouder zijn en bezig zijn voor hun eerste kindje.
Het heet "forum clubje zwanger worden 30 jaar en eerste kindje" 😉
Misschien mag ik je daar ook verwelkomen.
Groetjes Friend
Saar80 schreef:[color=#BF40BF]Ja Justme dat is echt irritant als mensen de hele tijd gaan vragen of je al zwanger bent....Nu heb ik van mezelf al geen sixpak maar een buikje heb ik toch echt wel...probeer nu zoveel mogelijk te verbergen omdat ik bang ben dat ik er toch opmerkingen over krijg (zo van: *zo te zien ben je al zwanger* of *het lijkt wel of je al zwanger bent*) en dat soort dingen... niet dat mensen dat nu zo snel zullen zeggen maar zulke dingen zijn alleen leuk om te horen als je al zwanger bent 😃
color]
anje schreef:
color]
Saar80 schreef:@Friend, zoiets vraag je toch niet? ongeacht of je in een dorp woont of niet...en in een cafetaria vind ik dat al helemaal vreemd! Zou ziets niet durven vragen tenzij het heeeeeeeeeeeeeeeeel erg duidelijk is! Oftewel als iemand al 8 maanden overduidelijk zwanger is en bijna op knappen staat 😉 Tuurlijk DENK je dat wel eens bij sommige mensen *is ze nu zwanger of niet?* maar het ook daadwerkelijk vragen...nee dat zou ik niet doen...