tammyke1 schreef:cb!!
goeiemorgend
hoe ga het nu met jou ? :d
vertel ons alles :d
Hey tammyke (en de rest!)
Haha.. zag je dat ik online mee aan het lezen was met jullie 😉
Hier gaat het goed, ik had alleen afgelopen zondag op maandagnacht enorme kramp in mijn onderbuik, met daarbij het gevoel alsof ik flauw ging vallen, het werd steeds zwarter voor mijn ogen, het zweet liep in straaltjes over mijn hele lijf heen, enorm misselijk en duizelig en bonkende koppijn. Dat duurde ongeveer een half uur en toen was het weer over. Heel erg schrikken dus en ik dacht ook echt dat het mis was!!! Heb 's ochtends gelijk de verloskundige gebeld en zij zei dat het heel erg vervelend is, maar wanneer er geen bloedverlies is het waarschijnlijk wel mee zal vallen, kan het oprekken van de baarmoeder zijn (maar zo heftig :?: :?: ). Het heeft één voordeel, ik mag morgen al voor een echo. Het is niet zeker óf ze iets zien, maar ze gaan een poging wagen, aangezien ik maandag voor drie weken op vakantie ga en er niet in het buitenland achter wil komen als het evt. mis is. Dus dat vind ik wel heel erg spannend!!!
Verder gaat het goed en heb ik helemaal geen klachten, alleen nog steeds hele pijnlijke (en grotere) borsten en supersnel vet haar!!!
Tammyke, ik ben heel erg hard voor je aan 't duimen en hoop voor je dat de test positief is vrijdag!!! Succes!!
Verder voor alle nieuwelingen: WELKOM!!!
Ruthje en sassefras, en???? Al tekens van de :twisted: 😈 :twisted: of nog steeds niet??
Saar, hoe voel je je??? Denk eerlijk gezegd dat je eisprong ondertussen al geweest is!