@Sproeki: Fijn dat je lichaam het zelf aanpakt. Je klinkt echt positief, knap hoor! Ik duim voor je dat je in augustus groen licht krijgt om met een nieuwe ronde te starten!
SUCCES!!
mamasanne1Oud lidBerichten: 2.552Lid sinds: 1 januari 2005
bambam71 schreef:Hallo!
Ik heb een vraagje..ik ben zwanger en uitgerekend in maart..
Gisteren heb ik de verloskundige gebeld en heb over 2 weken
al een afspraak bij de verloskundige.
Ik ben dan 6 weken ongeveer 5 dagen( bijna 7 😃 ), is er dan al een
echo mogelijk of kunnen ze luisteren naar het hartje?
Omdat jullie allemaal al een paar weken verder zijn stel ik mijn
vraag bij deze forum.
GRTZZZZ
Louise 03 schreef:Ik ga denk ik wel een combinatie test doen of ik moet dat zowieso doen, want het broertje van mijn vader (mijn oom dus;)) heeft het syndroom van down, bij ons is de baby ook echt welkom met alles erbij, vooral omdat ik mijn oom heb, hij is verder wel zelfstandig ed. alleen is hij natuurlijk wel een groot kind, dus ik wil het wel in ieder geval weten.
hoop1970 schreef:Ik lees de laatste tijd erg veel over de inwendige echo...
Meiden echt, maak je niet druk!!!
Het is een dunne smalle sonde (sorry voor de uitspraak maar een piemel is dikker hoor)
er gaat glijmiddel op... dat ding floept echt zo naar binnen.
En wie zich zorgen maakt over dat je er zo genant bijligt... ehm... dat is wel een beetje zo, maar de aandacht ligt echt niet bij je onderlijf, maar op het scherm.
Nogmaals het is geheel niet vervelend!!
Hoop
Louise 03 schreef:Okey maar het is dus niet standaard dat ze altijd bij de eerste keer dat je daar bent zon inwendige echo doen of wel? Ik ben NAMELIJK wel heel benieuwd:D
Louise 03 schreef:@ Hoop
Vervelend voor je, maar wel fijn dat je met een schone lei verder kan gaan nu. Ik heb je verhaal gevolgd alleen vraag ik me af hoe ze wisten dat er niks meer zat of dat het niet goed was? Je bent toch een aantal keren voor een echo gegaan?