Momo28 schreef:hey!
Wat leuk allemaal, gefeliciteerd nieuwkomers!
Janneke, ik ben nu 6 weken en 3 dagen. Tegen de tijd dat ik de echo heb ben ik dus 8 weken. Wel zo prettig.
Ze bleven bij hoog en laag beweren dat een eerdere echo echt geen zin had, dus het kon helaas niet al volgende week.
maar ben allang blij dat het met 8 weken kan ipv 10!
hihi, grappig al die verhalen over zere borsten en dikke buiken! Echt leuk!
Mijn borsten zijn echt megapijnlijk! Jammer voor mijn man, die vindt het feit dat ze groeien wel leuk, maar dat ie er voorzichtig mee moet zijn wat minder, haha!
Liefs,
momo
Ja hier werd ook gezegd dat de termijnecho vanaf 8 weken pas kan. Ja mijn man vind het ook minder, hij mag links wel maar rechts niet en dat vergeet ie af en toe, en dan wordt ik natuurlijk boos, want het doet zeer. 😂 😂 😂
Ik wordt trouwens midden in de nacht wakker, en voel me hondsberoerd, als of ik buikgriep zou hebben, ga ik naar de toilet moet ik alleen plassen, maar als mijn blaas leeg is dan knap ik weer op, en de (diaree :oops: ) gevoel trekt weer weg. Terwijl ik dan helemaal dus niet het idee heb dat ik moet plassen. Stom hè. De baarmoeder is zich lekker een weg aan het bannen en een plek opaan het eisen en de overige organen moeten maar wijken.
Ik ben afgevallen in de afgelopen 2 jaar, en pak nu maar weer wat oude broeken uit de kast met een maatje meer dat zit toch prettiger. 😉
Welkom Cato en medicijnen is altijd een mooi excuus. Bij is er nooit een pijl op te trekken geweest of ik wel of niet drink dus ik kom er makkelijk vanaf, en anders zorgt mijn man wel met de opmerking, "ik lust ook wel.... eh rij jij terug?" dat het goed komt.