mamasanne1Oud lidBerichten: 2.552Lid sinds: 1 januari 2005
😂 😂 T'is me nu helemaal duidelijk!! Kom je trouwens uit Brabant :?: :?: (door dat "eej")
Bloemetje81 schreef:Hee Allemaal
Lowiena welkom terug, zat me net af te vragen waar je inderdaad al bleef, had niet helemaal meegekregen dat je met vakantie was :oops:
En ja zwangerschapskleding, ik loop overdag naar het werk vaak in me spijkerbroek die bij thuiskomst bijna direct uitgaat en de joggingbroek aan 😉
Ik zit ook met shirts enzo, ben nogal een koukleum maar kon nog niet echt wijde dingen met lange mouwen wat niet gelijk positiekleding is, (de winkels zitten logisch nog een beetje inde shirtjes en hempjes) vinden die een beetje over m'n buik vallen. M'n vetbuikje die ik vroeger nog wel in kon houden staat op de een of andere manier nogal naar voren :shock: en als het nou echt baby was vond ik het niet zo erg maar het is echt gewoon vet zeg maar en ik vind het nogal stom om daar ineens zo mee naar voren te lopen 😉
Ach ja, waar je wel niet druk over kan maken 😊
Groetjes allemaal !
Liefs Bloemetje
Lowiena schreef:Hoi Bloemetje ik had ook niet gezegd dat ik met vakantie ging (mocht niet van mijn mannetje, je plaatst dan een soort van uitnodiging voor onjuiste gasten die hier komen lezen)
sabien.70 schreef:
Donna, o lekker snel al de echo, leuk joh! Jij hebt volgens mij het langst moeten wachten op een echo of niet?
Mooi dat de verbouwing goed verloopt, kinderkamer al roze/blauw geschilderd? Leuk dat je het op je werk gaat vertellen na je vakantie!