Amber wagnerOud lidBerichten: 628Lid sinds: 1 januari 2005
zo...
liever anoniem schreef:jeetje deel 6 alweer 😃
leuk dat er aanstaande moeders zijn die vlak bij mij zijn uitgerekend!!! :lol:
naatje81 schreef:Deel 6 alweer...
Wat gaat t toch snel.
Vraag me af in welk deel ik eindelijk mag gaan bevallen.
Ben 1 aug uitgerekend ;)
Kyratje schreef:mijn hond slaapt ook steeds met haar koppie op mn buik...
En moest ik haar laten doen bleef ze mn buik likken 😂
Missy heb ik wel gekocht toen ik zwanger was van Kaylie, en toen ik bv gaf, gaf missy ook bv, en daarna
was ze schijnzwanger, en nu keer op keer schijnzwanger... Ik denk dat het ermee te maken heeft dat ik telkens zwanger ben 😛
winanda schreef:Kyratje schreef:mijn hond slaapt ook steeds met haar koppie op mn buik...
En moest ik haar laten doen bleef ze mn buik likken 😂
Missy heb ik wel gekocht toen ik zwanger was van Kaylie, en toen ik bv gaf, gaf missy ook bv, en daarna
was ze schijnzwanger, en nu keer op keer schijnzwanger... Ik denk dat het ermee te maken heeft dat ik telkens zwanger ben 😛
missy en jij zijn erg echt samen dus kan best dat het er mee te maken heeft. want missy was toch gesterreliseerd???
missy is echt een erg lieve hond en zelfs voor kinderen.
winanda schreef:is een american stafford.
Lowietje schreef:Hoi Amber,
de VK heeft me attent gemaakt op de zwangerschapsmassage. Ze hebben daar een speciale stoel/tafel met een uitsparing voor je buik en je borsten zodat je ook een rugmassage kunt krijgen. Duurt helaas nog wel even voor ik er terecht kan, 1 juli, maar heb er nu al zin in. En voorpret is ook leuk.
Gisteren voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest, ik vond het heerlijk. Beetje oefeningen doen in lekker warm water en daarna met het groepje in het ondiepe een kop koffie of thee drinken en een beetje kletsen.
ik ga nu lekker een beetje in de tuin knoeien, fijne dag allemaal.
essy schreef:EZZIE------> Bij jouw gaat het ook opschieten zeg.. het gaat echt snel.Ben je zenuwachtig?
ezzie schreef:essy schreef:EZZIE------> Bij jouw gaat het ook opschieten zeg.. het gaat echt snel.Ben je zenuwachtig?
Ja, echt wel!! Van mij mag ie liever vandaag dan morgen komen 😉 Zit ook al een aardig tijdje thuis, dus begin het ook aardig zat te raken.
Merk ook dat de kleine bijna geen ruimte meer heeft, mn buik is kneppelhard!! Laat maar komen 😃
Liefs Ezzie
Kyratje schreef:nee moi hoef je niet koel te houden hehe 😂
@ amber: idd onze stafford is ook een schatje hoor!
zij heeft ook geen papieren (is hier gelukkig in belgie niet verplicht!)
En idd het RAD zijn gemenerikken (heb er al veel over gelezen!)
Neen winanda, missy is nog niet gesteriliseerd hoor 😉
Wil ooit nog pups van haar en denk dat ze steeds schijnzwanger is omdat ik steeds zwanger ben 😛
liever anoniem schreef:moi ik zou je urine wel koel bewaren. ik werk zelf in een ziekenhuis en als wij urine opvangen en we moeten het later gebruiken moet het ook in de koelkast, maar anders zou ik voor de zekerheid even je vk bellen....
anders is het misschien zonde als ze je urine niet kunne gebruiken.
essy schreef:Jeetje meiden wat gaat dat snel zeg Deel 6 Alweer!!!
MAMALEROY GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON, GENIET ERVAN MEID!!!!
Ik word hier een beetje gek!!! Ik vloei al 7 weken, Ik word er echt gek van!
Ik denk dat ik me spiraaltje er weer uit ga halen, want ik denk echt dat het daar door komt.
KARIN hoe is het bij jouw??
Liefs essy
karin26 schreef:Wijzelf zijn geen bio boeren. Dit omdat er zoooooveel regeltjes zijn voor bio boer.
En 1 keer in het half jaar laten we een eigen koe slachten. We weten precies wat we dan in huis hebben. En voor de rest ga ik voor het vlees gewoon naar de slager.
Oja en bij een bio boerenbedrijf mag je je koeien niet onthoornen. Das lekker, als een koe ff niet lekker in zijn vel zit dan moet je oppassen dat zij haar horens niet door je lijf boort :shock:
Dit was ff off topic :mrgreen:
Maar iedereen mag een kijkje nemen op onze boerderij en zien dan gelijk dat onze koeien het echt super goed hebben.
Ik vind natuurlijk dat wij de mooiste beesten hebben :mrgreen:
Nou Janneke slaapt lekker, en vanavond krijgt ze als laatste fles voor het eerste rijstebloem er door. In de hoop dat ze toch tot half acht doorslaapt. De afgelopen week was ze voor 6 uur al wakker. Terwijl ze normaal tussen 7 en 7:30 komt...
Dus ik ben benieuwd....
liever anoniem schreef:zo ben nog steeds aan het wachten op me meubeltjes, echt niet leuk meer gewoon.... :twisted:
amy-baby schreef:Zo was er weer. Ben net van de gyneacoloog teruggekomen, en hoor morgenmiddag wat er gaat gebeuren, ze gaat overleggen met mijn cardioloog, ben heel benieuwd. Hoor dus morgen hoe en waar ik ga bevallen. Ik liep ook voor, mijn kindje is ongeveer 35,5 weken, dus 1 1/2 week verder. Krijg ook geen kleine meid, ze was nu al op 2800 gram geschat....pfff...hoop nu echt dat ik niet tot 40 weken ga lopen of langer...dat verklaart wel waarom ik het al zo zwaar had vertelde ze mij. Ook lag ze ingedaal, heb haar weer mogen zien op een echo, lang leve de gyneacologen, want die maken altijd een echo...hihi...
@lenteding; ik hoop dat ze snel komen voor de meubeltjes. Inderdaad vervelend als je zo lang moet wachten.....Ik moest eergisteren wachten op de UPC, konden tussen 12 en 6 uur komen, kwamen pas om half 6. Zit je de hele tijd binnen.
Hier is het trouwens heel mooi weer, de zon is ook nog gaan schijnen heerlijk..... Van het weekend zou het ook mooi worden, dus lekker genieten met mijn mannetje.
Groetjes Amy
liever anoniem schreef:jeetje balen zeg, ik had me kamertje alleen daar besteld, het staat nu allemaal in dozen dus moet het nog wel even allemaal controleren maar eerst maar even naar boven tillen....
de rest bijna allemaal bij babyplanet, die zijn wel goed.
ik heb nu ook weer me box bij babyplanet besteld....
liever anoniem schreef:ja me mannetje gaat het vandaag of morgen even boven zetten en dan gaan we het controleren....
klopte de bestel bon wel bij jou> de mijne namelijk wel....
amy-baby schreef:Nou ik heb ook weer iets genants.... :oops: Heb volgens mij mega last van aambeien.... Voelde het al met wc papier, heel hobbelig (bleh...vieze praat weer hoor). Heb net met de spiegel gekeken, en ja hoor een stuk of 3 uitstulpingen, heeft iemand dit ook? Heb voor de rest nog geen pijn eraan (gelukkig) . Ga maar gauw met de zalf smeren voordat het wel pijn gaat doen....
Ben heel benieuwd wanneer ik ga bevallen gezien het feit dat ons kindje al op 2800 gram wordt geschat, zou wel fijn zijn als ze eerder komt....
@moi; las op deel 5 dat jij gaat zwemmen, maar wist niet dat dat niet goed was, dacht altijd van wel??? Je hebt toch ook zwangerschapszwemmen? ik kan alleen de schoolslag...hihi..
Zo wordt je overspoeld met tegenstrijdige informatie hebben jullie dat ook? Zo hoorde ik bij zwgym dat je na het breken van je vliezen niet meer in bad mag, en mijn VK heeft gezegd dat dit juist wel mag..... Ook zei mijn vk dat het niet uitmaakt als je kindje nog niet helemaal is ingedaald en je vliezen breken, terwijl ik ook heb gehoord dat je juist dan plat moet i.v.m. infectiegevaar....vaag allemaal he?
Groetjes Amy
Vickypreg schreef:Dat vond ik ook zo vaag amy, want waarom mag je anders wel in bad bevallen?! Is heel tegenstijdig toch?
essy schreef:Bij mij zeiden ze ook dit word een groot kindje!!! bij de geboorte woog ze maar 2.740 Dus ik stond helemaal verbaast te kijken!!!
Dus af en toe zitten ze der naast... :(
ezzie schreef:Ik ben net door mn rug gegaan, 😢 😢 😢
kan echt niets anders meer dan liggen/ hangen 😢 😢 😢
ik heb het echt helemaal gehad 😢 😢 :cry:
liever anoniem schreef:dag dames.
het is hier echt mooi weer, volop zon... best warm hahaha
dus ben lekker aan het luieren in me tuin in de zon 😃
die kleine is flink aan het bewegen ook zo leuk 😃
ben nu bezig met geboortekaartje uitzoeken, dat zijn er echt veel gelukkig mocht ik van die boeken mee naar huis nemen... er is echt TE veel keuze hahahahaha... wat voor soort kaartjes hebben jullie dames?
liefs