moosjeOud lidBerichten: 417Lid sinds: 1 januari 2005
@Moi: Een po? Je kan toch gewoon op de wc? Of is dit weer een hele naieve opmerking van mij?
moosje schreef:@Moi: Een po? Je kan toch gewoon op de wc? Of is dit weer een hele naieve opmerking van mij?
isa schreef:moosje, na de bevalling ben je heel zwak en als je in geknipt bent, kun je echt niet na de wc hoor, ik tenminste niet 😉
owh en meiden, ik wil mn banner veranderen, maar hoe meot dat ook alweer? het lukt mij niet :(
amy-baby schreef:@winanda; hopelijk laat je gevoel je niet in de steek, en is het eindelijk raak. Zou het ook wel leuk vinden als wat mensen van de " oude garde" (die al lang bezig zijn bedoel ik he?) zwanger zijn voordat ik beval...... Ik ga voor je duimen!
Groetjes Amy
Kyratje schreef:Mijn vriend hebben er gisteren ook weer over gepraat na het zien, voelen en foto's maken van dat armpje (dat toch al zo groot lijkt!) :oops:
Kijken we elkaar aan en schieten in de lach (dachten we namelijk beiden aan hetzelfde: straks heeft ze zo'n koppie haar!) 😂
Toen Kaylie geboren was, had ze niet zoveel haar, nu is het pas aan het groeien.
En toen er op de prematuur afdeling een kindje binnenkwam, het was precies een haarbol!
Hadden we echt nog nooit gezien haha 😊
Kyratje schreef:lol naatje! :mrgreen:
juist terug van de gyn hier! 😃 😃 😃
Urine ok, vruchtwater ok, en de beeb natuurlijk ook! 😉
Moi meid, de baby werd geschat op 3100g en is kerngezond!
En nu mn finale nieuws: als ik tegen dinsdag 17/06 niet bevallen ben word ik die dag ingeleid! 😉
Ook omdat mn gewrichtsspieren aan mn heup erg week aan het worden zijn en ik er regelmatig door begin
te gaan, de gyn snapte me heel goed dat dit erg lastig is voor me, en zei me ook dat ie zeker niet verwacht had dat
ik het zolang ging volhouden! De baby maakt het goed, en op die 2weken zou het dan zeker niet steken!
Ik ben ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO gelukkig! Kan ik eindelijk gaan aftellen! 😃
isa schreef:ik heb eht al een paar x gevraagt, maar niemand geeft mij antwoord 😂
hoe meot je ook alweer een banner invoegen? ik weet het niet meer :(
Elle schreef:Jezus, kletstantes!!! 😃 haha, jullie zijn niet meer te volgen af en toe.
Amber, bedankt voor je schopje! Voel me behoorlijk opgelucht dat ik nu minder ga werken. Nu alleen volgende week nog een gesprek met mijn baas maar ik ga mijn pootje nu stijf houden als ie moeilijk doet. Maar zal wel meevallen denk ik.
roep maar als je er weer een nodig hebt! 😉 scheelt al een boel he om gewoon die stap te nemen, ik voel me er iniedergeval veel beter bij ik weet zeker dat dat over een paar dagen bij jou ook het geval is GOED ZO WIJFFIE
Esther, jij ook rustig aan he meid.
hee Heidi!!! :mrgreen:
Dat is efkes geleden, helaas niet zo een mooi nieuws... Ben heel benieuwd.
Gaan ze hem nog proberen te draaien??
Veel succes he!!!
Liefs el
ps blije doos gehaald vandaag! Leuk leuk!
Oja, en liever anoniem, wij schelen ook maar 1,5 week ofzo! ;)
Moi schreef:net terug van de verloskundige, kindje was na vorige week 1 cm weer verder ingedaald...
Ze ´´schatte´´ de baby nu op 3350 gram... urine is nagekeken en die was helemaal goed.... En totaal 14,4 kilo nu al aangekomen!!!!!!!!!! En moet nog drie weken, hoop wel dat ik die kilo´s straks heeel snel weer gaat verliezen hahaha
Amber wagner schreef:Moi schreef:net terug van de verloskundige, kindje was na vorige week 1 cm weer verder ingedaald...
Ze ´´schatte´´ de baby nu op 3350 gram... urine is nagekeken en die was helemaal goed.... En totaal 14,4 kilo nu al aangekomen!!!!!!!!!! En moet nog drie weken, hoop wel dat ik die kilo´s straks heeel snel weer gaat verliezen hahaha
je moet er gewoon 10 kilo aftellen dat verlies je namelijk (ongeveer) als je bent bevallen.....dat is de zwaarte van je kindje vruchtwater placenta enz enz...scheelt al een boel dan he!
Kyratje schreef:ja idd mn baarmoederhals is heel erg week zegt men, en toch helpt sex niet!
Ik steek er straks een hele ananas in denk ik, ik word wanhopig! 😂
Moi schreef:he misschien een leuke tip, als je naar centerparcs wilt en je gaat er naar toe in de maand september t-m december, dan kirjg je 40% korting PLUS de 15% jongegezinnen korting!!
Plus 5 euro korting als je online boekt. dat is dus mega veel!!! Wij zitten er nu over te denken om een midweekje te gaan in zo´n vipcottage met sauna en zonnebank. Deze actie geld als je voor 7 juli 2008 boekt! En met zoveel korting hoef je dus maar de helft te betalen!
Amber wagner schreef:Moi schreef:he misschien een leuke tip, als je naar centerparcs wilt en je gaat er naar toe in de maand september t-m december, dan kirjg je 40% korting PLUS de 15% jongegezinnen korting!!
Plus 5 euro korting als je online boekt. dat is dus mega veel!!! Wij zitten er nu over te denken om een midweekje te gaan in zo´n vipcottage met sauna en zonnebank. Deze actie geld als je voor 7 juli 2008 boekt! En met zoveel korting hoef je dus maar de helft te betalen!
maar dat geld dus niet in de vakantie periode......had ik al geprobeerd..... 😉 ik ga nu wel naar cp meerdal voor een midweekje 409 euro....valt wel mee toch? (met zijn 4e)
Moi schreef:Amber wagner schreef:Moi schreef:net terug van de verloskundige, kindje was na vorige week 1 cm weer verder ingedaald...
je moet er gewoon 10 kilo aftellen dat verlies je namelijk (ongeveer) als je bent bevallen.....dat is de zwaarte van je kindje vruchtwater placenta enz enz...scheelt al een boel dan he!
Nou dat zou wel beter zijn dan haha...
Kyratje schreef:Hoi meiden,
hier ook een VERSCHRIKKELIJKE nacht achter de rug!
Heb geen uur kunnen doorslapen...
Hatelijk gewoon!
Ben het echt zat dat slecht slapen!
Moest gewoon om het uur plassen, en ben zeker wel 4keer naar het groot toillet geweest... :|
zo ben ik niet echt het zonnetje in huis de vgl dag (best dat het eindelijk mooi weer is hier in België) 😉
Moi schreef:Amber wagner schreef:Moi schreef:he misschien een leuke tip, als je naar centerparcs wilt en je gaat er naar toe in de maand september t-m december, dan kirjg je 40% korting PLUS de 15% jongegezinnen korting!!
maar dat geld dus niet in de vakantie periode......had ik al geprobeerd..... 😉 ik ga nu wel naar cp meerdal voor een midweekje 409 euro....valt wel mee toch? (met zijn 4e)
het is ook vanaf 1 september toto devember....
Kyratje schreef:Kaylie slaapt bijna niet meer! 😞
soms maar een half uurtje, tegen die tijd val ik nooit in slaap! :oops:
winanda schreef:blijf het ook vaag vinden idd!!! wacht morgen wel ff af en ga dan donderdag nogmaals testen. een streep is een streep idd maar telt hij ook als hij later weer weg is??? dat vraag ik me dan af!
winanda schreef:had ook met ochtendurine getest. maar ga het morgen of donderdag weer testen.
naatje81 schreef:@winanda...
Heel veel succes als je nog eens gaat testen deze week.
Ze zeggen een streep is een streep,maar wat vreemd dat deze weg is gegaan 😮 😞
Liefs