Heidi schreef:hier ook sinds lange tijd een geweldige nacht gehad ben er maar 3x uitgeweest en heb tot half 11 geslapen dat doet een zwangere vrouw goed haha
mijn katten zijn 's avonds ook altijd binnen anders slaap ik niet, ik heb al 5 katten af moeten geven en wat is dat een ellende zeg hierna voor mij ook geen katten meer hoor heb veel te veel vedriet van gehad.
wat voor expositie geeft je schoonmoeder moi?
balen van je rug ezzie het is te hopen dat ze er snel iets aan kunnen doen
haha ja die van mij moeten ook binnen zitten voor de avond, anders doe ik geen oog dicht haha
Een schilderexpositie...gewoon wat zij weleens schildert met dr clubje.. niet echt veel bizonders en vind er echt helemaal niks aan! Erg he, maarja... ben er wel eerlijk in. Het is ook een aparte mn schoonmoeder. Wij moeten bv altijd bellen en zij zal nooit eens bellen. Ik zei tegen mn vriend anderhalve week geleden van en nu even niet bellen kijken of zij een keer de telefoon pakt en nee hoor, we hebben anderhalve week niks van dr gehoord.
Ik vergeet ook nooit meer dat vorige zomer zei ik ook tegen mn vriend bel nou eens een keer niet, zij kan ook bellen. Toen heeft mn vriend 2 weken niet gebeld en uiteraard zij ook niet. Toen gingen we daar op vivite en toen zei mn vriend van.. had eigenlijk wel verwacht dat je mij zou bellen.. ZEGT ZE IJSKOUD VAN JA DAT DACHT IK AL DAT JIJ DAT DACHT!!! als je zoiets als moeder denkt dan bel je toch je kind of niet.. grrrrrrrrr
En ze heeft ook een paar jaar geleden een lening afgesloten op zijn naam, hij had er wel voor getekend met zn 18 jaar, aar besefte niet wat dat was. Toen ik hem heb leren kennen en we een huis gingen kopen kwamen wij er allebij achter dat hij dus nog een lening van wel 5000 euro op zijn naam had staan. ben helemaal over de rode gegaan. Zij heeft na veel wikken en wegen de helft betaald en mn vriend heeft kijhard in zijn vakantie gewerkt om de andere helft af te lossen. erwijl ZIJ het meeste geld heeft opgemaakt van die lening!! Ik had gezegt ik ga niet eerder met je samenwonen zolang je die lening heb, want ik heb een hekel aan leningen.
Het is natuurlijk voor een ieder persoonlijk, maar ik ben opgegroeit met als je iets wil kopen, dan spaar je er eerst voor. Maarja..het is toch zijn moeder, maar dit soort fratsen kan ik moeilijk vergeten al probeer ik het wel. Ik doe gewoon normaal tegen dr, maar mag dr echt niet! Ze hoef straks ook echt niet als de kleine er is, wel ineens elke week te komen.
sorry moest even mn hart luchten hahaha