Hoi hoi lieve meiden!!!!
Zoals ons winanda jullie al vertelde ging ik dus deze morgen binnen met echt weeën! 😂
Lol die had ik al door hoor tussen het puffen heen!
Wel makkelijk, mn kamer was al gereserveerd! 😉
Ja zegt die verpleegster, je moet heel ff wachten, we zijn juist bezig met een bevalling.
Had al zoiets van shit (en ik wou zo graag een epi 😛 ), ik had nog twee weeën opgevangen,
en moest bijna wenen lol! Zeg ik tegen mn vriend bel die verpleegster maar voor ik koop in mn bed hihi 😂
Dus goed verpleegster komt, ik zeg haar dat het hevig is, en dat ik dacht het niet lang meer ging duren.
Ja zegt ze jouw gyn begint om 8u en is meestal wel op tijd :? Ik herhaalde meestal... Lol!
Vijf minuten later kwam ze binnen en zei ze me dat zij me ging onderzoeken, en toen ze me toucheerde glimlachte ze al... Ik wist direct hoe laat het was: 'nou geen epi meer dan zei ik 😂 '! En idd, 8cm al!
Nog geen 2min daarna komt de gyn , breekt ie mn vliezen... En dat vond ik raar (had me al voorbereid op persdrang,
net zoals van kaylie geweest, maar mn buik kreeg precies ff rust!)
Dus ze vervoeren me met mn bed naar de overkant (verloskwartier lol) 😂
Mn bed stond nog niet half die kamer in en ik voelde het gewoon komen haha!
Heb hun verwittigd dat ik het niet meer hield en ik kon het gewoon niet stoppen!
Mn gyn heeft moeten lopen haha (ocharme die man!)
Was om 8u binnen in de verloskamer , één keer persen niks, tweede keer het hoofdje al en derde keer de schouders 😃
Dus meiden, ik zei 15min (en vroeg ook direct hoe laat het was toen Kailah geboren was) en bleek dat ik het in 10min geklaard had deze keer haha :mrgreen:
Ik zei het tegen mn gyn, mensen als ik maken jullie werk veeeeeeeeeeeeel te makkelijk 😂 Maar mn moederkoek moest dan maar eens lastig doen en niet willen komen! Zegt mn gyn ik ga die met de hand verwijderen, heb em vlug gestopt en gezegd ik probeer zelf nog eens te persen (heb nog 2x gedaan, maar helaas), en dus heeft ie em met de hand moeten verwijderen (das wel een akelig gevoel jong...)
Kailah weegt 3360g, is 50cm en hoofdomtrek van 33.5cm :mrgreen:
Ben heeeel gelukkig! Zo vlug dat het ging, ok weeën meer pijn (maar korter), en persen ging zo vlot tegenover Kaylie dan! 😉
Ik zou zeggen doe het zo opnieuw, maar neen hoor! Voor mij zit het erop! Hieronder eerste foto's 😃
Ow en ben thuis ook hehe, mij houden ze daar niet hoor! 😃
Krijg nu wel mn klopje hoor!