liever anoniem schreef:goedemorgen dames,
ik heb een redelijke nacht achter de rug, heb wel lekker in bed gelegen tot 10.00uur dat had ik echt weer even nodig.
het weer is echt zwaar kl*te hierzo... regen en harde wind... dus blijf lekker binnen....
me buik word nu echt zwaar elke dag verbaas ik me er weer over dat hij nog steeds dikker word en dan te bedenken dat ik in het begin niet kon wachten tot me buik ging groeien.. eigelijk raar he de dingen waar je in het begin zo druk om kan maken hahahaha nou die buik heb ik nu wel hahahhaa 😂
mammaleory/jordy, vind je het niet erg om nu op vakantie te gaan terwijl jordy net geboren is, hij is nog zo klein.... en dan al een week bij jou vandaan? kunnen ze niet mee:?:
hey kyra hoe bevalt het samen met je 2 meiden thuis? ik vind het zo fijn voor je dat de bevalling zo is mee gevallen.
ik wilde eerst heel stellig in het ziekenhuis bevallen maar ben er toch wel op terug gekomen en ik hoop dat ik het gewoon thuis kan doen 😃
liefs
Nee naar Turkije neem ik ze niet mee... Volgend jaar gaan we weer met het hele gezin naar Italie toe.... Maar we zijn er ff aan toe om naar al die jaren met zijn 2tjes te zijn... zal het wel moeilijk hebben hoor maar weet dat de jongens het super goed hebben bij mijn zusje ...... en mijn ouders zitten bij haar om de hoek dus die geven de jongens ook genoeg aandacht,,,...
We zijn altijd met andere geweest... en ben heel bang dat we in het zelfde schuitje komen als 3 jaar terug toen Leroy 6 maanden was....... dus is dit wel ff nodig.... ff helemaal niemand om ons heen ff alleen samen genieten!!!!!
Bellen naar mijn mannetje doe ik dan wel hoor.. Leroy zal het moeilijker hebben dan Jordy... En ben er ook op voor bereid dat hij zal huilen aan de lijn..
In het na jaar ga ik ook alleen met mijn ploeg ( busschauffeurs) naar belgie zonder de jongens en man... dat is voor mij moeilijker een weekendd.... Kan heel slecht zonder mike...
As zaterdag gaat hij een nachtje met de stewards naar katwijk... dan ben ik alleen met de mannen...
Mike heeft wel vakantie verdiend hij is alleen 1 weekendje weg geweest in het begin van het jaar en vorig jaar mei ook dus die is echt aan vakantie toe!!!!