Sterretje balen meis, hoop dat er wat uitkomt bij de gyn
Friend gewoon ff de balen van alles, of iets vervelends gebeurd? in ieder geval sterkte!!
X Lindy
LindyOud lidBerichten: 4.195Lid sinds: 1 januari 2005
Friend schreef:Ik weet het, mijn klachten zijn zeker hoopvol, ik durf alleen niet te hopen :oops:
Ben nu al zo vaak teleurgesteld het afgelopen jaar, dus ik durf het eigenlijk niet te benoemen 😞
Ik denk zelf dat het echt te maken heeft met een aankomende menstruatie 😉
We wachten maar af, het gaat overigens vandaag weer beter met me.
Dankjewel voor de knuffels en de lieve woorden meiden, dat doet me goed :)
Carry schreef:dank je wel!
Ik denk dat iedereen hier hoopt dat het heel snel raak is.
Haha voordat ik stopte met de pil had ik zoiets van ach dat duurt toch ongeveer een jaar voordat er uberhaupt een kansje inzit...toen was ik er nog heel nuchter over.
Merk nu alleen dat het stiekem toch wel meteen in je hoofd blijft zitten, en je er meteen erg veel mee bezig bent.
Maar ja, duimen maar...laat nu eerst die ongesteldheid maar eens komen...
Janbre schreef:Nou had ik vanavond helemaal geen zin om te klussen. Kijk naar m'n ovu test nou die was ook nog niet zo donker. En nu heb ik me toch een steken!! Duidelijk m'n ei, want het zit nu aan de andere kant dan vorige maand. Alleen de eerst volgende gelegenheid om te klussen is pas morgen avond rond een uur of vijf. Ben ik dan al te laat of kan het dan nog?
Snoepie schreef:Janbre schreef:Nou had ik vanavond helemaal geen zin om te klussen. Kijk naar m'n ovu test nou die was ook nog niet zo donker. En nu heb ik me toch een steken!! Duidelijk m'n ei, want het zit nu aan de andere kant dan vorige maand. Alleen de eerst volgende gelegenheid om te klussen is pas morgen avond rond een uur of vijf. Ben ik dan al te laat of kan het dan nog?
Heb je niet toevallig gisteren geklust? Want dan is het ook goed hoor. Het moet geen moetje worden toch? Anders gaat de lol er ook snel af.
En anders geloof ik tussen de 12 en 24 uur maar het zal vast wel ergens staan. Dus wie weet als voorgerecht morgen 😛
hahahahaha
Snoepie
Janbre schreef:Snoepie schreef:Janbre schreef:Nou had ik vanavond helemaal geen zin om te klussen. Kijk naar m'n ovu test nou die was ook nog niet zo donker. En nu heb ik me toch een steken!! Duidelijk m'n ei, want het zit nu aan de andere kant dan vorige maand. Alleen de eerst volgende gelegenheid om te klussen is pas morgen avond rond een uur of vijf. Ben ik dan al te laat of kan het dan nog?
Heb je niet toevallig gisteren geklust? Want dan is het ook goed hoor. Het moet geen moetje worden toch? Anders gaat de lol er ook snel af.
En anders geloof ik tussen de 12 en 24 uur maar het zal vast wel ergens staan. Dus wie weet als voorgerecht morgen 😛
hahahahaha
Snoepie
Nee ben al een aantal dagen ziek, griep enzo, dus eigenlijk helemaal geen zin om te klussen. Maar wil ook geen kans voorbij laten gaan. Nou gaan we zo maar ff aan de klus, heb nog steeds geen zin, voel me nog steeds beroerd maar vooruit maar. Het is voor een goed doel denk ik dan maar.
Friend schreef:Ik heb net de assistente van de gyn aan de telefoon gehad en zij heeft overleg gepleegt en ze vinden het toch beter als ik op de derde dag bloed laat prikken, morgen dus.
Dat schijnt zoveel te schelen, de ene of andere dag en voor een kleine doen we alles, dus op naar het ziekenhuis.
Ik ben trouwens weer 5 ons kwijt deze week, dus het kan niet op bij mij.
Ondanks dat ik ongesteld ben geworden ben ik ontzettend gelukkig momenteel :D
kimiko schreef:hi allemaal,
dit voelt zo gek voor mij! zo echt ineens..
ben 32 en op 14 februari was mijn pilstrip op en ben ik niet meer aan een nieuwe begonnen.
na 4 dagen kwam de nepongesteldheid en wonder boven wonder kwam na ca. 29 dagen mijn cyclus op gang.
ik was heel gelukkig en dankbaar dat mijn lichaam het na 16 jaar onafgebroken pilgebruik nog zo goed doet.
ik heb al 1,5 week zere boobies, maar dan ook echt zéér zeer. toen ik de pil slikte had ik dit nooit, de afgelopen maanden wel eens een dagje een beetje maar ik vind dit wel verdacht lang duren. ik had verwacht ergens tussen de 13 en 15e ongesteld te worden (resp 28 en 30 dagen sinds vorige keer). heb wel al sinds vrijdag een soort van ongesteldheidbuikpijn en wat rommeltjes en steekjes..
ik heb vorige week maandag de eerste test van mijn leven gedaan. vond het wel geinig en ook heel raar. heb 'm met een rood hoofd gekocht joh. zo'n gek idee dat ik echt mama zou kunnen worden enzo.
strange, gek, hilarisch.
hij was negatief en ik had het niet verwacht maar ik moest huilen.
toch teleurgesteld.
en nu dus nog steeds boobie pijn en niet ongesteld.
tja... ik vind het doodeng. hoop aan de ene kant gewoon ongesteld te worden maar natuurlijk wil ik dat niet echt.
ik wil een baby met de liefde van mijn leven.
als ik de 20e nog niet ongesteld ben ga ik weer een test doen.
liefs
Friend schreef:Vandaag bloed laten prikken in het ziekenhuis en daar was nog een beetje consternatie over een code op mijn formulier...ze wisten niet wat C3 betekende, tot ze aan mij vroegen of ik me toevallig op dag 3 van mijn cyclus bevond en dat was het dus 😂
Nu heb ik 29 juni weer een afspraak met de gyn en dan zullen we het allemaal wel horen hoe of wat.
Voor die tijd probeer ik nog 6 ons kwijt te raken, zodat ik onder een BMI van 30 zit 😊 maar wie weet is het niet meer nodig :mrgreen:
Carmen, laat je het ons vandaag nog weten, ik ben zoooooooo nieuwsgierig :)
Fiemo schreef:Possie... Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier de komende dagen en maak er een feestje van morgen, ga ik ook doen en ik zal aan je denken!!!
Gaan jullie 4 daagjes weg of heeft hij gewoon de dagen vrij genomen?
Geniet maar heerlijk van elkaar en van je vrije dagen.. ik ben erg nieuwsgierig wat hij in petto heeft voor je..
liefs
Friend schreef:@ Miesje: Ik hoef gelukkig geen 3 maanden te wachten hoor op mijn uitslag, ik heb 29 juni alweer een afspraak met de gyn 😉
Voor Prinses vind ik het wel heel erg rot, want zij moet 3 maanden wachten op haar uitslag :(