@Sterretje; Ik ben deze cyclus ook maar weer begonnen met ovutesten omdat het spontane klussen óók niet helpt om zwanger te worden. Met die testen heb ik nog een béétje het gevoel er echt alles aan gedaan te hebben.... jij ook druk aan de klus als het goed is, want we lopen redelijk gelijk op. Fijn dat het zulk mooi weer wordt he? Helpt altijd wel mee om in de stemming te raken 😉 Werk ze, hopelijk heb je een rustige nacht!
Ik heb net nog een ovutest gedaan, gewoon nog even om te checken of ik mijn ei al heb gehad.
De testlijn is gelijk aan de controlelijn. Echter: de controlelijn heeft een heel klein stukje wat donkerder is, dus ik denk dat ie ook eigenlijk die donkerdere kleur moet zijn maar misschien niet genoeg urine heeft opgenomen. Snap je het nog?
Als ik daar dan van uitga is de testlijn lichter en is mijn eisprong dus geweest, maar ik twijfel nog.
Deze testen zijn van Zo Zwanger en die neem ik nooit, maar dan ook nooit meer. Ze zien er hetzelfde uit als die van Mat Care maar op een of andere manier werken ze niet goed.
Vannacht lekker gewerkt, begon wel kl*te. We kregen te horen dat iedereen die snipperdagen heeft aangevraagd na 1 januari j.l., worden ingetrokken. Ik zou zaterdag met mijn vriend en zijn zoontje naar de dierentuin in Emmen gaan, nu gaan ze dus met zijn tweeën. Ik bereikte zo ongeveer mijn kookpunt. Ook is 24 juli, de dag van de intocht van de 4 daagse van nijmegen ingetrokken. Zal mijn buurmeisje balen want die vroeg of ik er ook weer bij was.
Gr. Inge