SonjaCarpeDiem schreef:Mijn ventje heeft bijna hetzelfde uniform aan van een agent...
ook stoer!....
nou hier is het uiteindelijk nog gelukt (lief kwam rond 23.45u thuis, maar jongens meiden... wat was het WARM!!!! :shock:
SonjaCarpeDiem schreef:Mijn ventje heeft bijna hetzelfde uniform aan van een agent...
hoop1970 schreef:SonjaCarpeDiem schreef:Mijn ventje heeft bijna hetzelfde uniform aan van een agent...
ook stoer!....
nou hier is het uiteindelijk nog gelukt (lief kwam rond 23.45u thuis, maar jongens meiden... wat was het WARM!!!! :shock:
Jelske schreef:Ik was altijd anti mmm voor zwanger worden maar ja, soms kun je niet anders....
mijn eerste gyn. wilde me meteen zwanger naar huis sturen middels allerlei toestanden, dus daar was ik gauw mee klaar. De tweede heb ik heel duidelijk gemaakt dat ik wil weten of het bij mij allemaal goed werkt en dat heeft hij goed onthouden. Als je vragen hebt over wat je evt. te wachten staat, stel ze gerust he?!
Ik test niet meer, was vandaag negatief en volgens mij zit m'n ongi er gewoon aan te komen. Ik hou mezelf wel voor dat ik niet per se vollere borsten, pijntjes, klachtjes, misselijkheid, etc. hoéf te voelen dus geen bloed geeft moed zeg maar, maar stiekem weet ik wel beter....... ;-)
Jelske schreef:En HOERA, ik zie dat ik 'spammer' ben geworden!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Rio schreef:Janbre, gefeliciteerd! Hoop dat het auto-ongeluk er niet te veel heeft ingehakt..
Andere meiden: wat doen jullie om je zwangerschap te bevorderen dan?
Ik heb ergens gelezen dat het niet goed is om veel af te vallen als je zwanger wilt worden. Dat schijnt ook weer niet goed te zijn voor je lichaam namelijk.
Friend schreef:En dan zal hij nooit weten dat we bezig zijn voor een kleine 😢 zijn 7de achterkleinkind :cry:
Rio schreef:Ik vind het meer lastig dat ik veel verhalen om mij heen hoor van vrouwen die wel in één keer zwanger zijn. Wij zijn lid van een kerk, en daar zie je sowieso veel zwangere vrouwen, of mensen die 3 tot 4 kinderen hebben. Ik gun het ze hoor, maar het maakt je soms ook wel klein beetje jaloers.
Rio schreef:Ik vind het meer lastig dat ik veel verhalen om mij heen hoor van vrouwen die wel in één keer zwanger zijn. Wij zijn lid van een kerk, en daar zie je sowieso veel zwangere vrouwen, of mensen die 3 tot 4 kinderen hebben. Ik gun het ze hoor, maar het maakt je soms ook wel klein beetje jaloers.
ruthje schreef:Thanks!
😃
ik zei toch I'll be back 😉
liefs
ruthje schreef:Thanks!
😃
ik zei toch I'll be back 😉
liefs
sterretje37 schreef:Vanmiddag bij de ha geweest. Hij wilde me in eerste instantie weer naar huis sturen want hij had zich vergist zei hij.
Ik was nog geen jaar bezig maar driekwart jaar!!!!! Halloooooo.......ik ben geen 20 meer!!!!.
Gelukkig heeft hij er een co-assistent bij die op mijn hand was want ik zei dat ik had gehoord als je ouder was dan 35 dat je dan eerder naar de ha mag.
Dat klopte dan ook wel, dus als ik wilde dan kon hij een afspraak bij de gyn regelen.
Ik word nu dus gebeld door een gyn hier in het ziekenhuis, helaas niet bij de vrouwelijke. Maar goed, ik ben doorverwezen en daar ging het mij eigenlijk om.
De ha zei dat het ook zo moest lukken omdat ik een regelmatige cyclus heb, maar hij heeft toch geen röntgenogen zodat hij kan zien of het binnenin wel goed is?
Nu maar hopen dat ik gauw terecht kan bij deze gyn, het is natuurlijk wel vakantietijd.
Gr. Inge
Rio schreef:Hallo dames,
Toch even een vraag: wie van jullie heeft goede ervaringen met de ovulatietest? Ben nu 2 dagen aan het testen en zie nog geen enkel resultaat. Volgens de aanwijzingen zou ik moeten beginnen met testen op dag 9,wat ik ook gedaan heb. Misschien ben ik te ongeduldig, dat zal het vast zijn.. Maar ik wil graag van jullie horen wie er maandelijks ovulatietesten gebruikt en hier goede ervaringen meeheeft.
groetjes Rio
vissie schreef:bedankt muisje! lekker weer voor je vakantie heb je niet he? 😢 Komt goed hoor. Ik heb begin september pas vrij, lijkt nog zo ver weg. :roll: mijn vriend werkt nu veel, dus ik vind het ook wel saai (ben vaak doordeweek vrij) gelukkig beginnen we pas in augustus, want van klussen komt nu niet veel... te moe enzo. maar ook dat komt dan weer helemaal goed. Ik denk dat hij de tijd van zij leven krijgt, haha! :mrgreen:
vissie schreef:haha muisje, zeeer herkenbaar 😃 . Achja, je bent niet voor niets vrouw he? mijn vriend wordt eind deze maand 42, maar haalt me ook nog in qua energie hoor. Morgen gaan we stoppen met roken. Hij rookt flink en ik begon de laatste tijd mee te roken. is dus maar goed dat we volgende maand beginnen voor onze gezondheid i.i.g. goede stimulans. ook nog minderen met cola. ben ik helaas verzot op, dus dat zal wel tegenvallen 😢 groetjes vissie
muisje32 schreef:vissie schreef:haha muisje, zeeer herkenbaar 😃 . Achja, je bent niet voor niets vrouw he? mijn vriend wordt eind deze maand 42, maar haalt me ook nog in qua energie hoor. Morgen gaan we stoppen met roken. Hij rookt flink en ik begon de laatste tijd mee te roken. is dus maar goed dat we volgende maand beginnen voor onze gezondheid i.i.g. goede stimulans. ook nog minderen met cola. ben ik helaas verzot op, dus dat zal wel tegenvallen 😢 groetjes vissie
vind t knap dat je t gaat proberen(stoppen met roken)
ik moet nog steeds afkicken. zit nu op ongeveer 6 sig. per dag. ik ben al behoorlijk geminderd!!
als ik de positieve test in mijn handen heb stop ik direct. mijn vriend heeft dat ook belooft.ben benieuwd.
en t is slecht en ..... jaja, weet onderhand wel dat t heel slecht is, probeer ook hard te stoppen.
word alleen niet goed van al die mensen die er zo op afgeven. t is mijn keuze!!!
alleen als ik zwanger ben stop ik direct want ik ga die keuze maken voor mijn beeb. zou t mezelf NOOIT vergeven als er daardoor iets mis gaat. niet dat dat nooit kan maar dan is dat risico uitgesloten. dus heel veel succes. 😉
gr. muisje32
Friend schreef:Mijn man houdt mij jong 😂 hij is 6 jaar jonger dan dat ik ben ;)
hoop1970 schreef:Die van mij ook :D
SonjaCarpeDiem schreef:Heerlijk he, zo`n jong mannentje...
Ik 31, hij 25... Ik geniet ervan en hou mij ook jong.