Friend schreef:Friend, knap en verstandig van je dat je nog even wacht met testen. Ow wat zul jij zin in het weekend hebben!
Eerlijk gezegd heb ik er niet echt zin in :oops:
Ik ben nu al zo vaak teleurgesteld dat ik op dit moment geeneens naar de wc durf te gaan 😞
Het idee van ongesteld worden staat me nu zo tegen dat ik dit het liefste weg wil stoppen.
Ik wil gewoon ook een keertje een positieve test (net als iedereen hier).
Ik wil gewoon weten of het uberhaupt mogelijk is voor ons om zwanger te raken, want zelfs dat weet ik niet :?
Oh Friend, dat gevoel heb ik ook hoor! Sommigen hebben al een miskraam of zwangerschap achter de rug dus die weten in elk geval dat ze zwanger kúnnen raken.... bij mij is dat dus ook niet het geval en soms denk ik wel eens 'ik wou dat ik een mk kreeg, dan weet ik in elk geval dat het kán!' Stom gedacht natuurlijk want het lijkt me echt vreselijk om mee te moeten maken, maar het gaat meer om het idee en gevoel van 'ik wil ook zo graag!'....
Sterkte ermee, onze tijd komt ook XX
@Stiertje; welkom hier en als je al een jaar bezig bent zou ik gewoon een afspraak bij de huisarts maken. In overleg met hem kun je het verdere traject bepalen; of nog even zelf doorgaan of doorverwijzen naar de gyn. voor wat standaard onderzoeken om te zien of alles wel naar behoren werkt bij jullie. Wat je ook doet; doe wat goed voelt! Succes in elk geval.