Zo moest weer even heel wat bijlezen…
Bedankt voor jullie lieve reacties en begrip. We hebben een heerlijk weekend samen gehad, gelukkig zonder irritaties. Lekker lang gelopen door het bos zondag, heerlijk… Vanaf volgende week gaat zn ouderschapsverlof in en is hij de maandagen vrij. Heerlijk dan is ie nog maar 3 nachten van huis, dus minder dan de helft 😃
Jammer Friend dat de bloedtest negatief was… Hoe is het vandaag gegaan? We horen het morgen wel, eerst lekker slapen jij!
Annemieke dat klinkt niet best, hoop dat je je snel beter voelt! Denk zeker niet dat je te zwaar bent hoor. Op deze link vind je meer info over overgewicht en zwanger raken/zijn:
http://zwanger.jongegezinnen.nl/web/Zwa ... worden.htmVolgens mij is het ook vooral voor de zaadkwaliteit van de man niet goed als de boel te warm wordt… daarom ook dat bijv vrachtwagenchaufeurs of andere mensen die heel de dag zitten daar soms problemen mee hebben. Zelfde voor knellend ondergoed enzo…
Elmo af en toe een glaasje wijn kan geen kwaad hoor, alleen helemaal lam zuipen is niet goed. Hoewel sommigen ook in een dronken bui zwanger raken, pfff da’s pas oneerlijk verdeeld…
Hihi grappig die agendacodes, ik had een apart notitieboekje en daar hield ik de cylclussen bij en plakte ik ook de teststaafjes van de ovulatietesten.
Stiertje, idd verstandig om even te wachten, maar wel balen als je je ei voelt…
Jimmie, wat zielig voor je mannetje. Ga hem maar heel lief verwennen… Hoop dat je ei dan vrijdag was! Hoop dat er niets ernstigs uit de testen komt… Wat een lief en romantisch cadeautje van je!!!
Rutje hoop dat je ongi snel komt…
Prinses alles goed meis?
Flo succes met afwachten, ik duim voor je en voor de rest natuurlijk!
We gaan maandag bij een huis kijken, spannend. Op de plaatjes lijkt ie heel mooi… Nou meiden ik duik mn bedje in. Om 06.00 Gijsje wakker maken voor een voeding dus als ik nu ga kan iknog lekker 7 uurtjes pakken. Daarna blijf ik lekker nog een rondje liggen en komt hij als het goed is om 09.00 pas weer…