kaarin schreef:Wat ben je toch een liever annemiek, jij hebt echt voor iedereen een lief woordje over!
Graag gedaan hoor Kaarin :oops: Het is toch z'n kleine moeite, en ik betrap mezelf er soms echt op dat ik denk "snel even op het forum kijken of ... al getest heeft of hoe het met ...... gaat 😉
Maar dat is ook juist wat zo fijn is aan het forum, ik denk dat de meeste meiden niet aan heel veel mensen hun verdriet kwijt kunnen wanneer het weer eens niet gelukt is, of als we het echt even niet meer zien zitten, ik ben zo blij met dit forum, hier snapt iedereen dat zoiets simpels als ongesteld worden toch een enorme teleurstelling met zich mee kan brengen! (En natuurlijk zijn er veel mensen die ook niet direct zwanger werden toen ze graag zwanger wilde worden maar zodra je zwanger bent dan ben je denk ik al die teleurstellingen snel vergeten)
Wij vertellen nog niemand in onze omgeving dat we bezig zijn met zwanger worden, en ook op het moment dat het echt gaat lukken willen we het de eerste 12 weken zoveel mogelijk voor onszelf houden,dus dat jullie er zijn om alles wat met zwanger worden te maken heeft mee te delen, doet me echt heel erg goed!
Ik heb vandaag mijn eisprong, baal er een klein beetje van, want mijn mannetje is vrijdag vertrokken, en al hebben we toen in de ochtend nog wel geklust,ik denk dat er weinig kans is dat ik daarvan zwanger zal worden (ik weet dat er gevallen bekend zijn waarbij de zwemmers 8 dagen kunnen overleven) mijn gyn hield het op maximaal 2 tot 3 dagen voor de eisprong 😞
Hebben jullie trouwens ook klachten tijdens je eisprong? Ik heb altijd een migraine achtige hoofdpijn, en dan natuurlijk de steken in mijn borst en soms in mij zij.
Liefs Annemieke