kaarin schreef:Helemaal mee eens! Ik ben ook 30, maar voel me nog jong hoor! En ook als ik 50 ben, denk ik dat ik nog een heel leuke moeder kan zijn voor mijn kind van 20 😉
Iedereen is op een ander moment aan een kindje toe, en dat is ieders eigen keuze!
@ annemiek, hoe lang ben jij eigenlijk bezig, heb je volgens mij al eens gezegd.. maar ben het even kwijt ! En denk je dat je maandag aan de slag kan?
Kaarin, ik ben begin oktober met de pil gestopt, maar we wilde eerst ontpillen, dus pas vanaf januari zijn we echt met ovulatietesten en tempen en dergelijke begonnen, al was ik ook toen ik in oktober, november en december ongi werd behoorlijk teleurgesteld, maar ik tel pas rondes vanaf januari en zit nu dus in ronde 3 😉
Goh bruidje, ik las net dat je precies de vraag die je hier stelde ook op het 40 en zwanger willen worden forum stelde, mag ik je vragen wat je beweegredenen zijn om die vraag te stellen?
Iedereen hier is vrij om vragen te stellen en gelukkig hoeven we niet allemaal overal de zelfde mening over te hebben,maar die vraag die jij stelt lijkt jou misschien best onschuldig maar voor sommige meiden hier en zeker voor de meiden op het 40 forum komt zoiets toch best hard aan, als ik heel eerlijk ben dacht ik toen ik je vraag hier las ook heel even; nou die durft 😮 en dan ben ik nog maar net bezig met zwanger worden, een vraag als deze kan erg gevoelig liggen, sommige meiden hier zijn al jaren bezig om zwanger te worden,ik kan me voorstellen dat jij daar nog niet eerder aan gedacht hebt en dat je denkt dat kinderen krijgen vanzelfsprekend is maar dat is het voor veel mensen echt niet.Ik hoop dat jij heel snel zwanger mag worden maar het is wel goed om er bij stil te staan dat zwanger worden niet altijd zo makkelijk gaat! En dat er dingen in je leven kunnen gebeuren waardoor je niet op je 21e al de mogelijkheid hebt om zwanger te worden, niet iedereen loopt jong tegen de ware aan, en niet iedereen heeft dezelfde financiele mogelijkheden, iedereen hier op het forum is er nu aan toe om een kindje te krijgen en niemand vind het leuk als andere ze te oud noemen om aan kinderen te beginnen!