Zo en nu houden we er over op!
want het moet wel gezellig blijven!
dus lieve dames klets gezellig door.
KNUF
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Lucky schreef:Jimmie hoe gaat het nu met je meid, heb je een beetje kunnen slapen? Het is allemaal onwerkelijk he!
Gister mijn eerste echo gehad voor de iui. Mijn eitje zag er super goed uit. De gynaecoloog zei ga nu maar eerst naar huis voordat je naar je werk gaat en doe eerst maar een ovulatie test want ik weet bijna zeker dat deze positief zal zijn. Dan bel je mij daarna meteen terug en dan doen we morgen de inciminatie.
Ik dus met een kloppend hart naar huis en ja hoor een vette positieve test. Ik dus gebeld naar het ziekenhuis en ja het gaat gebeuren vandaag onze eerste iui behandeling.
Om 10 uur moeten we het zaad inleveren van mijn man en dan om 11.10 moeten wij dit weer gaan ophalen. Om 11.15 zal dan de inciminatie plaatsvinden. Ik vind het echt heel spannend.
Hoe gaat het verder met de andere dames?
Sorry dat ik niet reageer op al die berichten inzake dan 30 oud zou zijn. Ik heb deze vraag in het ziekenhuis gestgeld omdat ik daar bang voor was maar mijn gynaecoloog vertelde dat ik bij de jongste hoorde voor alle behandelingen. Dus dames maak je niet druk!!!
Liefs Lucky
bruidje schreef:Wij de hele straat en famillie enzo zeggen kinderen neem j.
quote]
Bruidje, een kind nemen is geen mening, dat is een lompe opmerking op dit forum. Als je namelijk kinderen neemt, wil je mij dan even vertellen HOE? En ga nu niet kinderachtig uitleggen hoe een bevruchting werkt, want dat weten we allemaal dondersgoed.
Ik wilde eerst niet reageren omdat het zo'n heen en weer gepost wordt, maar ik vind dit echt te ver gaan. Als je zegt; ik hoop dat ik kinderen mag krijgen, kan het zijn dat je de overtuiging (mening) hebt dat iets (God?) daar over beslist, daar zou ik nooit wat van zeggen. Ik denk dat de beste manier is; ik hoop dat ik een kindje kan krijgen.
Als het nemen was, is het iets waar je voor kiest en wat dan gebeurt. Geloof mij, zo werkt het niet. Ik hoop niet dat je daar zelf achterkomt, want het is een ROT gevoel, maar misschien dat je door het lezen van wat berichten hier beseft dat je een HEEL lompe ondoordachtige opmerking hebt geplaatst.
Succes met alles!
jimmie schreef:
Wij hebben gisteren nog een discussie gehad over of we het wel of niet willen weten. Want ik wil het niet weten en mijn vriend wel. Dus even kijken hoe we dat gaan oplossen.
jimmie schreef:ja Ruthje, ik zit echt op een roze wolk. Heb net zelfs al naar babyspullen op internet zitten kijken. Maar voorlopig blijft het nog bij kijken... 😊
Iedereen alvast een fijn weekend!
Mag ik vragen hoe je man hiermee omgaat?
Misschien een persoonlijke vraag, maar is het feit dat je man onvruchtbaar is de reden dat je je niet meer aangetrokken tot hem voelt?
kaarin schreef:Miepje,Gefeliciteerd! Wat geweldig dat je zwanger bent!! Topniieuws!!
Daarom is het altijd leuk in de morgen op dit forum te testen!! Heerlijk dat het raak is joh, het is je gegund!!!! :D
Lucky schreef:
Met mij gaat alles goed. Voel en merk helemaal niks van mijn eerste iui. In het begin wel krampen gehad maar dat schijnt normaal te zijn maar nu is het voor mij wachten, wachten en nog eens wachten!!!! En ow wat is dat moeilijk!!!
Liefs Lucky
bruidje schreef:-bericht verwijderd ivm kwetsende tekst -
Lucky schreef:Meiden,
Misschien is het verstandig dat wij niet gaan reageren op berichten van Bruidje. Het is haar gewoon te doen om ons op stang te jagen.
Dit meisje is gewoon te dom!!!!!!!!
Meiden laten wij verstandig doen en haar gewoon negeren, dan blijft ze vanzelf wel weg omdat ze ons niet op stang krijgt!!
Liefs Lucky
jimmie schreef:
Annemiek, positief blijven denken. Ik had deze ronde ook helemaal opgegeven en kijk wat het resultaat is!
Misschien een persoonlijke vraag, je hebt weinig zin om te vrijen. Maar als het er dan wel van komt, geniet je dan wel? Of zijn je gedachten elders... Als je geen antwoord wilt geven begrijp ik dat hoor.
Elmo80 schreef:Meiden ook hier weer een positieve test... Ik kan het niet geloven en sta te shaken op mijn benen... Zou het dan nu alsjeblieft goed mogen gaan???
X
Elmo80 schreef:Meiden ook hier weer een positieve test... Ik kan het niet geloven en sta te shaken op mijn benen... Zou het dan nu alsjeblieft goed mogen gaan???
X